Gå till innehåll

Månadsresultat december och årsresultat 2008.


Benny_81

Recommended Posts

  • Svars 82
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inga exakta resultat (databaser som försvunnit osv) men mellan 250 och 300k svenska.

 

Gissningsvis 125-150k händer.

 

Sett till hur lite jag spelat och sånt så är jag oerhört nöjd med resultatet.

 

Genom året har det gått från 0,5/1 och 1/2 Omaha Hi/Lo på SvS, -> 2.5/5 Hi/Lo -> Holdem 2.5/5. 5/10 kr och 7.5/15 kr. Paus, byte till Redbet (Boss International). NL200, NL300 och NL400. Lite NL500 och NL600 innan jag började tappa rätt rejält från ATH. Sen paus sista tre månaderna eller så med kanske totalt 5 speldagar. Total aktiv tid till spelande runt 3-3.5 månader.

 

Edit: Antal timmar vet jag inte, men utgå ifrån att jag spelar 3 bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Resultat för dec 2008: +12k kr (Fullring NLH 2,5/5kr och någon turre på prima)

Resultat för 2008: ca. +80k kr (Fullring NLH 2,5/5kr och någon turre på prima)

Har inte kunnat gå upp i nivå eftersom jag varit tvungen att ta ut lite för mycket från min bankrulle, men nu har den fått växa så jag ska har råd att kliva upp en nivå iallafall.

 

Mål för 2009: Fortsätta spela vinnande fullrings-poker och förhoppningsvis klättra några eller någon nivå. Krossa alla nivåer HU på Svs (har just upptäckt hur kul HU är :-) ), verkar inte finnas så mycket HU-spel på Svs så det är väl inte helt övermänskligt mål egentligen. Och så till sist så hade en lite större turneringsvinst på över 40K kr varit kul :-)

(Det gäller att vara ödmjuk)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har halva pf plussat en miljon eller? läskigt högt antal mytomaner här inne tror jag tbh. dom som vet att de inte gäller dom vet att de inte ska ta åt sig. :-)

 

själv är jag lillback över 2008. jobbar mot en normalare syn på pengar och att kunna skilja livsrulle från br, blivit mkt slös och idiotiska grejer man gjort som gjort en ganska deppig. siktar på comeback om några månader. jobbar och lever lite liv istället fram tills dess.

 

09:

 

- inhandla equipment, bärbar är not sustainable för grindpass.

- disciplin & tålamod {noggrann excelbokföring över resultat och inga oplanerade skott, någonsin}

- etablera mig på nl400

- 300k+ sek

 

kommer troligtvis börja grinda nl100 om någon månad eller två.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...