Gå till innehåll

Rik av en slump


ElegantBB

Recommended Posts

  • Svars 53
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

en annan positiv sak var att de andra var fula och feta medan grindern var fit och snygg, dessutom hade han en het tjej och bättre klädsmak än de andra, så hoppas att folk förstår att det är poker de ska prova och inte keno.

Fast du behöver ju inte vara gay för att kunna avgöra att pokerspelare generellt inte är det snyggaste och mest vältränade klientelet. Dessutom har väldigt många grinders inte alls speciellt stort socialt nätverk eller en snygg flickvän.

 

Jag själv och många grinders jag känner och spelat tillsammans med blir/blev ju inte direkt mer fit och snygga av grindandet och ett antal av dem körde också sitt förhållande i botten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast du behöver ju inte vara gay för att kunna avgöra att pokerspelare generellt inte är det snyggaste och mest vältränade klientelet. Dessutom har väldigt många grinders inte alls speciellt stort socialt nätverk eller en snygg flickvän.

 

Jag själv och många grinders jag känner och spelat tillsammans med blir/blev ju inte direkt mer fit och snygga av grindandet och ett antal av dem körde också sitt förhållande i botten...

 

 

Pokern gjorde mig fet. Den snygga flickvännen är fortfarande kvar, men klagar allt mer. 2009 är min sista chans att bli fit igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Appropå han Peter Jepsen så tänkte jag att jag skulle honom i Hendon Mobs spelardatabas men han finns inte där:shock: . Lite konstigt när varenda fisk som klonkat ett finalbord i någon obskyr liten turnering finns listad där. Finns det någon annan bra liknande databas?

 

/#LOUDmouth#

 

http://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=76883

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast du behöver ju inte vara gay för att kunna avgöra att pokerspelare generellt inte är det snyggaste och mest vältränade klientelet. Dessutom har väldigt många grinders inte alls speciellt stort socialt nätverk eller en snygg flickvän.

 

Jag själv och många grinders jag känner och spelat tillsammans med blir/blev ju inte direkt mer fit och snygga av grindandet och ett antal av dem körde också sitt förhållande i botten...

 

vi behöver ju inte upplysa/understryka för folk om sanningen i en reklamfilm eller?

 

 

du behöver nog inte vara gay för att inse att 90% av spelarna förlorar pengar istället för att tjäna i längden heller.

 

 

såg nu tredje delen av dokumentären och där framkomdet att lottbarnet redan spendera 13miljoner av sina 22/23? wp! gul nästa år?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

pokerlirarens tjej jobbar väl som massös på EPT eventsen? tycker jag känner igen henne HEHEH
Vet inte om det är samma, men massösen är svenska i alla fall. Man kan väl säga att tv brukar lägga på ett par kilo, men det har de inte gjort i hennes fall i så fall. Om det är samma brutta så är hon mycket snyggare i verkligheten.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg nu tredje delen av dokumentären och där framkomdet att lottbarnet redan spendera 13miljoner av sina 22/23? wp! gul nästa år?

Tror mig ha sett de två första avsnitten. Framkom väl att han gav bort 4,5 miljoner till sin kompis som han hade en deal tillsammans med samt 1,12 miljoner vardera till mor och syster (eller liknande). Vem fan hadfe inte satt sprätt på resterande pengar liksom :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror mig ha sett de två första avsnitten. Framkom väl att han gav bort 4,5 miljoner till sin kompis som han hade en deal tillsammans med samt 1,12 miljoner vardera till mor och syster (eller liknande). Vem fan hadfe inte satt sprätt på resterande pengar liksom :-P

 

Det är väl det klassiska, om man inte känner att man fått jobba för pengarna betyder de inte lika mycket, lätt fånget lätt förgånget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Vilken historia. Fattas en död hund och en stulen pickup så har han en grym countrysång. Undrar om han verkligen betett sig illa medan han va rungood, eller är det bara random idioter/ avundsjuka som gottar sig i hans olycka nu? Någon som vet nått om snubben?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...