Gå till innehåll

Pokersida med totalt vunnet/förlorat?


LillaMy

Recommended Posts

jätteilla, förutom för mig som bara hitta ett nick och där låg jag tydligen back 4k på 16k händer. Hoppas alla mina motståndare kollar den sidan :lol:

 

Hade en liten nedåtswing på 4dagar då en ny pratglad grinder hade börjat för ett halvår sedan, och så drog jag ut honom i en stor pott (typ set på turn med lägre överpar och sen dega vi). Hans förföljelse var den bästa annonseringen man kunde haft. Han berätta gärna vilken fisk jag var och hur mkt jag förlorat. Hade varit dyrt och rätta hoom tror jag.

 

Kanske ett nyårslöfte att börja byta nicknames på sidorna?

 

(ps, sök på min favoritspelare scout315. inte gått så bra på full tilt el part el Ipoker under 2008 :mrgreen:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den effekt du oroar dig för uppstår inte i någon relevant utsträckning. Tänk: Vilka är det som kollar på såna här sidor?

Uppenbarligen så listade du bara ut ett av minst tre argument.

 

Förlorande spelare kan få reda på hur mycket han egentligen förlorar

Vinnande spelare har lättare att hitta fisk

Skatteverket i olika länder kan använda dessa siffror som bevis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fiskhittarargumentet, OK.

 

Det första - oviktigt av den anledning jag angav.

 

Skatteverk - svårt att se den domstol som fäller någon med en sån sida som bevis. Gäller bara att överklaga respektive skattemyndighets beslut, som i sig kan ha betydligt lösare grunder. Med reservation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...