Gå till innehåll

Pokerstars frågor


Hittapengarna

Recommended Posts

Hey hoy!

 

Gul gul gul men funderar på hur min nästa insättning blir och var isåfall.

 

Då det slog mig att jag aldrig testat pokerstars, så jag undrar:

 

* Finns det någon vidare cashgame trafik på siten?

* Rakeback erbjudanden?

*VIP poängen alla pratar om - hur funkar det och vad kan man få av pointsen.

* Uttagsmöjligheter?

* Bonusar?

 

Spelat SvS hela tiden och funderar på ifall de verkligen är bäst.

Thanks

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

PokerStars är världens största pokersite, något kontantspel borde finnas som passar just dig.

 

Rakeback erbjuder vi inte och det finns inte på PokerStars men det finns bonusar och ett trevligt VIP-system.

 

VIP-poängen är basen för vilken VIP-level du har och kan inte användas till något annat. Däremot erhåller du FPPs när du spelar som du kan använda till att köpa in dig i turneringar med, köpa bonusar, grejer och en massa annat kul. Läs gärna mer om detta här: http://www.pokerstars.se/vip/earn/

 

De mest populära uttagsalternativen för svenskar är uttag till VISA, uttag via wire transfer (banköverföring), Neteller eller uttag med Check. Men det beror lite på vilken metod man använder för att göra sin insättning.

 

Som förstagångsinsättare på PokerStars under December kan du använda följande bonuskod 'FDF1' och får då utöver den vanliga 100% $50-bonusen även en biljett så att du kan spela i gratisturneringarna för förstagångsinsättare. Läs gärna mer om dessa här: http://www.pokerstars.se/poker/promotions/first-depositor-freerolls/ (Använd gärna forumets bonus länk som finns i min signatur).

 

Har du fler frågor eller funderingar svarar jag gärna på dem.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Supernova: ~ 30%

Supernova elite: ~ 60%

vet inte för de andra

 

Om man räknar med att man spelar sng's och köper bonusar för poängen får man följande rakeback (enbart från poängen):

Silver: 7,5 %

Gold: 11,4 %

Platinum: 16,25 %

Supernova: 28 %

Supernova elite: 40 %

 

Sen får man lite annat om man är Supernova och rätt mycket mer extra om man är Elite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...