Gå till innehåll

Tillåtet att ha flera konton på Entraction?


Glödlampan!

Recommended Posts

Så länge det bara är ett konto per skin så är det inga problem.

 

De har någon säkerhetsregel som gör att kreditkotrten blir "låsta" till det skin du senaste använde det till, men det är bara att be att nya skinnet ber supporetn centralt att ta bort blockeringen. Tar typ 1 minut att kolla att dte inte är något fuffens med kreditkortet och sedan är det bar aatt floppa vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det tillåtet? Man använder de givetsvis inte samtidigt men säg varannan dag?

 

Hej Gosan1,

De är inte tillåtet att ha två konton på en och samma sida då rikserar du att bli av med dina konton.

När du öppnar ett konto så står de klart och tydligt i Term & Conditions att de är högst otillåtet att skapa två konton på ett och samma skinn.

 

Jag råder dig till att inte göra de, för din egen särkethet.

 

Har du några ytterligare frågor så är du välkommen och skriva till mig så hjälper jag dig per omgående.

 

Bästa Hälsningar,

Team 24hpoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Gosan1,

De är inte tillåtet att ha två konton på en och samma sida då rikserar du att bli av med dina konton.

När du öppnar ett konto så står de klart och tydligt i Term & Conditions att de är högst otillåtet att skapa två konton på ett och samma skinn.

 

Jag råder dig till att inte göra de, för din egen särkethet.

 

Har du några ytterligare frågor så är du välkommen och skriva till mig så hjälper jag dig per omgående.

 

Bästa Hälsningar,

Team 24hpoker

 

haha, missuppfatta lite mer plz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 10 months later...

Hej.

 

Nu använder jag denna tråd trots att den varit inaktiv väldigt länge.

 

Nu är det så att siten jag spelar på har 2 nätverk och där jag har problem att logga in på det ena men inte det andra. När jag nu frågade dom om hjälp så fick jag föreslaget (via telefon) att dom skulle höra sig för kring det hela men att jag kanske skulle behöva öppna ett till konto.

 

Detta strider emot deras regler, men det var supporten som föreslog det.

 

Jag är inte helt dum så därför bad jag dom att skicka ett godkännande av 2 konton via mail så att jag har det svart på vitt.

 

Så min fråga är vad som väger tyngst om det i framtiden skulle bli problem, deras regelverk eller ett godkännande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skriftliga väger ju tyngre.. muntligt avtal o skriftligt e samma, men probmelet med bevis amuntliga avtal e ju svårare om de blir ord mot ord.. men vad vet jag e ingen expert...

 

Jo men nu är det ju inte muntligt vs. skriftligt utan skriftligt (godkännandet) vs. skriftligt (deras regelverk).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej.

 

Nu använder jag denna tråd trots att den varit inaktiv väldigt länge.

 

Nu är det så att siten jag spelar på har 2 nätverk och där jag har problem att logga in på det ena men inte det andra. När jag nu frågade dom om hjälp så fick jag föreslaget (via telefon) att dom skulle höra sig för kring det hela men att jag kanske skulle behöva öppna ett till konto.

 

Detta strider emot deras regler, men det var supporten som föreslog det.

 

Jag är inte helt dum så därför bad jag dom att skicka ett godkännande av 2 konton via mail så att jag har det svart på vitt.

 

Så min fråga är vad som väger tyngst om det i framtiden skulle bli problem, deras regelverk eller ett godkännande?

 

Om det handlar om stora pengar i omsättning så tycker jag inte att det är värt risken, även om någon insatt sa att du förmodligen skulle få rätt i en framtida tvist. Hellre byta ner sig till en lite sämre deal på ett annat skin än att behöva oroa sig för att ens siterulle kanske går åt helvete, om du nu måste in och spela på det strulande nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om det handlar om stora pengar i omsättning så tycker jag inte att det är värt risken, även om någon insatt sa att du förmodligen skulle få rätt i en framtida tvist. Hellre byta ner sig till en lite sämre deal på ett annat skin än att behöva oroa sig för att ens siterulle kanske går åt helvete, om du nu måste in och spela på det strulande nätverket.

 

Jag har egentligen ingen speciell deal med den siten, utan jag är ute och bonus-*****. 30% RB och en insättningsbonus. Självklart måste jag inte spela på det strulande nätverket, det är bara det att jag trivs bättre där och jag har redan börjat jobba på bonusen. Känns bara lite surt att bryta mitt i.

 

Men jag får fundera på det hela. Tack för svaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 9 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...