Gå till innehåll

Livepoker i Linköping


Ängeln17

Recommended Posts

Premiär för PK Engeln.

 

Den 5 januari har en ”Kick off” för vår nystartade klubb. Vi kommer att anordna en turnering med bra startstack och mjuk struktur som inbjuder till spel. Dessutom kommer vi att addera en klocka från Police (värde 2990:-) till vinnaren samt lite giveaways från vår sponsor Betway.

 

Eftersom vi driver klubben som ett ”slutet sällskap” krävs det medlemskap för att få delta i turneringen. Man kan lösa medlemskap på plats. De som är lite osäkra om man vill bli helårsmedlem eller inte, kan lösa ett så kallat ”prova på” medlemskap för kvällen.

 

I raken ingår fika samt korv och det kommer att finnas dricka att köpa för de törstiga. Klubben tillåter inte att man tar med alkoholhaltiga drycker till turneringen.

 

Deltagarantalet är begränsat till 50 och föranmälan är ett måste. Ingen som inte föranmält sig kommer att släppas in.

 

Typ av turnering: THNL

Inköp: 300 + 50 sek

Startstack: 5000

Startblinds: 25 – 50

Tid/nivå: 20 minuter de fyra första, därefter 25 minuter.

Dealers: Nej

Anmälan: pkengeln@hotmail.com (eller PM till mig)

Var: Meddelas via e-mail efter anmälan.

Tid: 19.00 startar turneringen och sista insläpp är 18.45 (därefter låses lokalen).

Åldersgräns: 18 år

 

På ett eller annat sätt kommer cashgame att anordnas om detta önskemål kommer upp.

 

 

Välkomna

 

PK Engeln

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ingen åldersgräns lr? 19år här ! :D

 

Enda kravet är väl att man inte får vara yngre än herr Ängel himself...? Let´s go to the gubbdagis! :-D

 

Btw - om jag lyckas komma loss och komma över och lira Ängeln så sponsrar PK $tackarna med 3 2-p plastkortlekar som addade priser. En av dem placerar vi väl som bounty på klubbens namngivare elr...?;-) Givetvis kortlekar utan sajtloggor så vi inte retar upp Jennez:

samt lite giveaways från vår sponsor Betway
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart i Linköping är det?

 

Relativt centralt. Inte mer än 10-15 minuters promenad från station eller Stora Torget. Vi jobbar med två olika alternativ och det är inte helt klart vilket det blir än.

 

ingen åldersgräns lr? 19år här ! :D

 

Självklart är det åldersgräns. Vid 18 år är man myndig och är man det, så är man välkommen till oss.

 

Enda kravet är väl att man inte får vara yngre än herr Ängel himself...? Let´s go to the gubbdagis! :-D :

 

Gubbdagis :evil: Pfthw. Du, gör dig besvär att ta dig hit så ska jag lotta oss på samma bord med mig två platser till vänster om dig så ska vi leka gubbdagis :twisted:.

 

Btw - om jag lyckas komma loss och komma över och lira Ängeln så sponsrar PK $tackarna med 3 2-p plastkortlekar som addade priser. En av dem placerar vi väl som bounty på klubbens namngivare elr...?;-) Givetvis kortlekar utan sajtloggor så vi inte retar upp Jennez:

 

 

Det hoppas jag att du gör. Vi behöver nån som kan koka korven ;-) efter att han åkt ut på första nivån (ingen namngiven, se ovan 8-)).

 

Bounty får det bli i sådana fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gubbdagis :evil: Pfthw. Du, gör dig besvär att ta dig hit så ska jag lotta oss på samma bord med mig två platser till vänster om dig så ska vi leka gubbdagis :twisted:.

Det hoppas jag att du gör. Vi behöver nån som kan koka korven ;-) efter att han åkt ut på första nivån (ingen namngiven, se ovan 8-)).

 

Nej, nu jävlar måste jag ju komma oavsett beviljad ledighet eller ej! Om jag åker på första nivån LOVAR jag att koka korv hela kvällen ...iförd blommigt förkläde!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som hade tänkt köra från Norrköping? Sista tåget går ju 23:30, eller kan man hinna det kanske?

 

Beror på hur länge du tänkt va kvar i turneringen. Räknar med att den tar ca 5-6 timmar.

 

Men kanske kan jag ordna plats i en bil från Katrineholm. lite osäker på om det finns plats kvar dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Låter mycket intressant! :D,

Är det bara största hajjarna i sverige som kommer att delta eller kan vi som är lite mer iq befriade och kanske inte lika stekiga också delta?

 

Jag menar, det ger väl bara mer pengar åt ze sharks :D

 

Finns inga hajar. Bara baracudor :mrgreen:

 

Härligt med en lördag, synd bara att det är på alla hjärtans dag :)

 

Vad kan va bättre än att plocka hem 1:sta priset och på söndagen bjuda sin käraste på något fint 8-).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad kan va bättre än att plocka hem 1:sta priset och på söndagen bjuda sin käraste på något fint 8-).
Hade helt klart varit välkommet :) Tyvärr ska jag spela lite musik på kårhuset på kvällen, men hoppas det kommer fler turneringar! btw, antar att det kommer i mailet, men det är omanmälning till den här eller? Om det inte är det så måste jag som du kanske anar, avanmäla mig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...