Gå till innehåll

störande saker i poker


HenkeCFC

Recommended Posts

  • Svars 95
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När man själv är short och ser bordets bigstack höja 2700 på blindsen 50/100 för att när alla lägger sig visa AA.

 

Då man sen blir alldeles för tiltad för att hålla käft och säger typ "fan vad dåligt, vill du inte ha betalt?" och får nått dumt svar som "vadå?" så är ju megatilten ett faktum och man vill aldrig spela poker igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk som bluffar, blir avslöjade med en rejäl raise och sen ska låtsas tänka i 30 sekunder innan dom slänger handen.

Allt som segar ner tempot är störigt, och det där är ju bara töntigt. Vissa har gjort det där till en grej, speciellt i turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk i CG HU som konstant gayraisar din BB alternativt gayraisar din Continuebluffbet på flopp, det får mig att vilja skrika ut dom fulaste orden i satanboken =)! I övrigt blir jag megatiltad när man slår ut någon ur en tunering på lite flax och denna person sitter och railar en i resten av tuneringen och kommenterar varje hand man är inblandad i (Hände senast igår), kunde inte koncentrera mig på mitt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag HATAR när fiskar ska låtsas vara tveksamma innan de pushar nöten när man redan är committad. Typ: 3-vägspott. Jag pottar 55kr med top två. Fi1 foldar. Fi2 sitter på topset (nöten) och har 70kr. Han måste väl fan fatta att jag kommer syna 15kr till, men han måste steeeeeeeeeeeeeeeka och skriva "har du den?" samt "aja fuck it" i chatten innan han pushar in det sista. Sen blir han stolt över att han "lurade mig" när min hand muckas. GAAAAH! :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

1. En grej som gör att jag vill dra en höger in i skärmen är när en fisk synar ner en 2 hög ruter tex när man har träffat set på en bräda som tex kommer 9r 6s Ar och det kommer runner runner färgen.

 

2. "ty" efter att dom har fiskat hålstegen på rivern.

 

3. Det absolut värsta tror jag nog är när man bluffar på floppen med tex A högt och fisken synar med inget och träffar på rivern. Då måste jag lira något skjutspel för att tilta av mig eller ta någon lugnande drog.

 

4. Man sitter med AA och det är 2 pers som går AI ganska tidigt i en mtt man pushar också, så är det en ***** efter som också går AI och visar upp 96o och sätter stegen när man träffar set och sen så skriver han något som "I love 96o". Hände mig senast...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
folk som tjatar om rigg och allt annat gnäll.

 

+1, det absolut mest irriterande måste vara alla fiskar som alltid ska gnälla om hur jävla riggat det är för att deras tvåpar inte fick stå efter att checksynats ner alla gator.

 

Det brinner i mig när jag ser någon idiot i chatten, "gud så riggat alltså".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

+1, det absolut mest irriterande måste vara alla fiskar som alltid ska gnälla om hur jävla riggat det är för att deras tvåpar inte fick stå efter att checksynats ner alla gator.

 

Det brinner i mig när jag ser någon idiot i chatten, "gud så riggat alltså".

 

 

Eller när dom minibetar så att man får pottodds och sen börjar gnälla när man satt draget och dom synar en stor bet på rivern.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varians som våldtar en på alla möjliga sätt och vis.

Efter att ha förlorat alla flips i 2-3 dagar spelar du en turnering.

Du hittar KK på bubblan i bb och får en walk, nästa hand förlorar du halva stacken med ett lägre set. Handen därefter höjer du från knappen med AK mot en galning som 3betar K2o+ från bb, han gör det även nu. du ställer in degen och får syn av TT som vinner.

Nu när du är svinashortstackad, med 2,5 bb lyckas du vinna några potter med sinnessjuka utdragningar.

När du väl arbetat upp stacken till en någotsånär spelbar sådan träffar du nötfloppen men du vet att det inte spelar nån roll. Så länge det finns outs för den andre jäveln så har du ingen chans. Ajö.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...