Gå till innehåll

PRG: Allt om WinHoldem Poker Cheating!


Playandpray

Recommended Posts

http://www.winholdem.net/

Hittade en intressant hemsida på nätet angående WinHoldEm. Hittade även programmet med följande NFO:

This is a poker cheating software for use with some of the major poker sites out there,

it had some protections on it, i decided the scene want their poker cheating software without,

so here ya go. Most sites will probably nuke this as it has no version (literally) and its kinda

niche software. However, if you cheat online in poker, this ones for you ;)

Forumet på hemsidan är läsvärd.

Om jag har förstått det rätt består fusket i att programmet sköter "knapptryckningarna" så att man ej behöver sitta vid datorn för att delta.

Finns det någon som kan komma med en kvalificerad gissning på hur vanligt detta är i dag? Hur framtiden ser ut är nog tyvärr lättare att sia om.

 

* RP till PRG-tråd - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så som det verkar, så lirar dem här killarna på low limit bord,

fast 4 bord samtidigt, så ha datorn på i 8 timmar när dem är i skolan

ger dem kanske en dubbling, låt oss säga 4 st 0.05/0.10$ bord

buy in 10 $ x 4 = 40$, 40$ x 2 = 80$

 

vilket är jävligt bra enligt mig! slippa ta beslut och liknande! bara

sitta och låta en mjukvara ta hand det, och inte precis så att mjukvaran går

all in =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det party-nätverket gör (multipoker, party, empire) är just nu en rejd mot dessa mjukvaror. Man har börjat ta screendumps på spelare slumpmässigt, och dom användare som supporten ser har uppe mjukvaran winholdem stängs av. Eventuellt kan dom även beslagta hela rullen.

Risken att det skulle drabba dig i det här fallet är näst intill obefintlig tror jag, men kan ju vara bra att veta.

Screen-dumparna finns i så fall i din party/empire katalog på datorn under HH eller Temp tror jag. Där kan du se om du blivit "kollad".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är väldigt lätt att kringgå...det enda man behöver göra är ju att sätta upp en laptop med mjukvaran på och länka den datorn med den man har klienten på och få dom att samarbete...ingen aning om hur pp kommer kunna lösa det här problemet. Nån sa ju att mjukvaran var dålig, själv har jag ingen aning...låter bara tråkigt tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack drc.

Antog nästan att det var en sådan funktion/feature då man på "screenshoten" kunde se en kategori med friends, men frågar man inte ...

Det är väl iofs en situation som kan nyttjas med exempelvis Gamevoice och andra liknande program, när två eller flera vill samarbeta/kommunicera vid ett bord.

 

Är det någon som hört om Spader Kungs spel med Poki:

Men nu till en intressant grej... (som jag egentligen inte borde berätta om) det går att göra så att Poki (Poker Academy Pro) spelar själv automatiskt, med två datorer i nätverk, på Expekt och PartyPoker. Just nu finslipar vi allt och vi hoppas köra igång på allvar i februari.

 

Snart spelar ni mot Poki på PartyPoker och Expekt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Tack drc.

Antog nästan att det var en sådan funktion/feature då man på "screenshoten" kunde se en kategori med friends, men frågar man inte ...

Det är väl iofs en situation som kan nyttjas med exempelvis Gamevoice och andra liknande program, när två eller flera vill samarbeta/kommunicera vid ett bord.

 

Är det någon som hört om Spader Kungs spel med Poki:

Fick det aldrig att fungera bra. Eller, inte ens det. Det fungerade helt enkelt inte.

Nu var det ju evigheter sedan iofs. Borde göra ett nytt försök.

 

Jo, det ska jag. Ska även göra ett nytt försök med SitAndGoShark. Ser nu att man lagt till flera sajter till SitAndGoShark.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

KUL att man kan använda ett program som spelar poker mest man själv gör något annat. Detta borde bli vanligare när fler skickliga programmerare kommer på hur man designar en vinnande bot. Poki, winholdem, whatever.

 

I slutänden blir det slutet för nätpokern som vi känner den idag, många kommer att ta ut sina rullar, hitta på något annat för pengarna. För sitter det en massa idioter och låter ett program spela "perfekt" kommer många att tröttna på nätpokern. Det är rent fusk och bedrägeri dessa apskaft håller på med.

 

Nä har inte tid, ska starta en ny tråd med tips hur man lurar winholdem och andra mupprogram som spelar poker åt idioter. Finns nog ett sätt att tömma rullarna på bottarna med. Funkar ju ganska bra på party och prima idag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...