Gå till innehåll

SAJT: propagandapoker.com


sneakycastro

Recommended Posts

Ingen annan som postat en tråd om denna sajt så jag blir väl först. :)

 

Någon som spelar där?

Hur fungerar deras support? Bra eller dåligt?

Smidig deposit och withdrawal?

 

Allt är av intresse!

 

kan varmt rekommendera den här sajten. den bästa jag lirat på ngnsin och då har jag lirat på många. supporten svarar personligt och oftast inom bara några få minuter och uttag till neteller har som fortast för mig gått på 10 minuter. max brukar det ta 1 timme (sällan).

 

kombinerat med att de har både svensk och engelsk support samt sponsrar spelare till liveevents känns det knappast som en pålitlig site också.

 

fina 'host' bonusar :).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick ett tips om propaganda Poker av en vänlig själ häromdagen. Har ej signat upp mig ännu men är det inte samma klient + spelare som Bet365 och CD Poker??

 

mvh

 

Samma här, har dock inte bestämt mig än, har en annan site på G också som jag vill prova.

 

Återkom gärna om du börjar och säg hur det funkar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Vad är deras selling point? In other words, varför ska jag byta till Propagandapoker? Förutom bra support och cashouts. Bra deals? Bonus? Nåt annat?

 

Dom har ett loyaltyprogram som betalar pengar till ditt konto varje fredag. Hur det är bra eller dåligt kan jag inte svara på då jag bara spelat en kortare period på sidan och utan PT/PO/HM

Dom berättar inte hur många % man får tillbaka pga att dom inte vill någon skall kunna beskylla dom för rb men det ska tydligen vara lätt att kolla med exempelvis PT enligt dom själva.

 

Förövrigt en bra support och snabba cashout som du sa (5-10min NETeller dagtid)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är deras selling point? In other words, varför ska jag byta till Propagandapoker? Förutom bra support och cashouts. Bra deals? Bonus? Nåt annat?

 

Töm din inkorg, så har jag ett erbjudande på Propagandapoker åt dig.

 

Edit: And the ban/ gdaily

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är deras selling point? In other words, varför ska jag byta till Propagandapoker? Förutom bra support och cashouts. Bra deals? Bonus? Nåt annat?

 

Vet inte hur mkt man får säga och inte säga men ja..

Dom har iaf en 200% deposit som dom skyltar med på sidan.

Angående % så vet jag men det får inte diskuteras (?) och jag behåller gärna mitt konto här :)

 

Men ja.. det är bra iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte hur mkt man får säga och inte säga men ja..

Dom har iaf en 200% deposit som dom skyltar med på sidan.

Angående % så vet jag men det får inte diskuteras (?) och jag behåller gärna mitt konto här :)

 

Men ja.. det är bra iaf :)

 

Vad fan är det för något jävla påfund att banna folk för att man pratar om det? Har aldrig hört talas om att ett forum är så begrännsat... Får nog ta och kolla om inte flashback har en vettig pokeravdelning....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad fan är det för något jävla påfund att banna folk för att man pratar om det? Har aldrig hört talas om att ett forum är så begrännsat... Får nog ta och kolla om inte flashback har en vettig pokeravdelning....

 

I detta fall var det väll inget konstigt att användaren ett par poster upp blev avstängd, 99,99% chans att det var av eget syfte (affiliate) han ville skicka ett pm.

Att hjälpa andra och vägleda till en så billig avgift som möjligt för sitt spelande tordes vara okej men forumet är inte till för att bli sönderspammat av en massa affe-erbjudanden för personlig vinning, så imo var avstägningen korekt.

 

Sen får gärna Lisa skicka mig ett pm på vad hon själv har för uppgifter på vad hon får tillbaka på sitt spelande, då jag själv inte trackar mitt spelande för tillfället och inte kan få fram dom uppgifterna. Vilket jag hoppas borde vara inom reglerna på pf

 

/ Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fick just ett nyhetsbrev från propagandapoker, i "till rutan" fanns alla deras kunder uppradade med email-adresser, kan detta ställa till problem för oss som var med i listan vad gäller fraud eller att ngn obehörig får tag i email-adresserna, skulle ni ha bytt adress efter detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just ett nyhetsbrev från propagandapoker, i "till rutan" fanns alla deras kunder uppradade med email-adresser, kan detta ställa till problem för oss som var med i listan vad gäller fraud eller att ngn obehörig får tag i email-adresserna, skulle ni ha bytt adress efter detta?

 

Borde väl inte ställa till några större problem så länge du är normalt försiktig med mejl. Se bara till att mejlet verkligen är från rätt företag och inte fejkat. Det verkar dock vara oseriöst av ett företag att skicka med en massa adresser till andra kunder, så gör inga andra större företag...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Vad betyder det att samla FPP? Det står ju vid varje bord hur många man tjänar. Antar att det har något med typ cashback att göra, men det berör inte mig som har rakeback? De har ingen vipshop heller?

 

Du kan köpa in dig i turneringar (lol.. det enda jag vet är 50fpp 'freerolls' etc.)

 

 

Har en till fråga. Under cashier står det

"Pending bonus dollars 500"

Jag vet ingenting om att jag skulle få någon bonus, därför jag undrar. Får jag 10 i taget för varje 1k FPPs jag fått ihop?

 

 

 

$10 i taget för varje 1000 fpp.

 

EDIT: Det är en 100% first deposit bonus (eller om det är 200%).

Värt att tilläga var att den är VÄLDIGT mkt ev-...

Bonusen motsvarar CA: 20% rakeback vilket går att få bättre (mer än 20% på ipoker alltså)..

 

Dessutom tas bonusen ifrån din RB så ja.. "bonusen" motsvarar i slutändan mindre än 20% rakeback :<

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Vet inte hur mkt man får säga och inte säga men ja..

Dom har iaf en 200% deposit som dom skyltar med på sidan.

Angående % så vet jag men det får inte diskuteras (?) och jag behåller gärna mitt konto här :)

 

Men ja.. det är bra iaf :)

 

 

Ska börja spela på denna sida, värkar så jävla guld! + Älskar ipoker, kan det bli bättre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
Vad betyder det att samla FPP? Det står ju vid varje bord hur många man tjänar. Antar att det har något med typ cashback att göra, men det berör inte mig som har rakeback? De har ingen vipshop heller?

 

Du kan casha in poäng för 1000:1 mot dollar tex 10k poäng mot 10$ med deras system. Sen får du rb utöver det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...