Gå till innehåll

Svenska Spels inofficiella förslagslåda.


Benny_81

Recommended Posts

Svenska Spels pokersite är i mitt tycke en av världens bästa pokersiter. Men den kan bli ännu bättre!

 

Därför kan man posta konstruktiv kritik här! Kanske får utvecklarna på SvS syn på tråden :)

 

Buggar att fixa:

 

Ibland hamnar man i sitout trots att man inte markerat för det.

Ibland lämnar man bordet trots att man inte gjort det. Har tom hänt mitt i en hand för mig!

SB kan försvinna när ngn väljer att kliva av från spelet.

När man chattar så måste man hela tiden markera chattrutan för annars så kan man inte skriva i chatten.

 

Uppdateringar värda att göra:

Man borde iaf kunna spela 6 bord åt gången!

 

Det finns massor av mer buggar och saker och fixa! Fyll på med mer! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska Spels pokersite är i mitt tycke en av världens bästa pokersiter.

 

Du skämtar eller? Du kan inte ha spelat på andra nätverk. Lätt den sämsta jag spelat på. Prima är väl outstanding, men även ipoker är ljusår bättre. Det mest störande med SS är väl ändå att varningssignalerna när det är ens tur och när det är ont om tid är obefintliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det det med att så fort det är ens tur på ett bord ploppar det upp är sjukt irriterande, spec när man skriver notes och "chattar" men det nämnde du väl redan!

 

Nja, nämnde inte att problemet är lika stort när man skriver notes!

 

max 4 bord. Grinderfritt nätverk tack

 

Max 5 bord är ju en jävligt bra idé efter närmare eftertanke. Och det har de ju redan nu! :)

 

Du skämtar eller? Du kan inte ha spelat på andra nätverk. Lätt den sämsta jag spelat på. Prima är väl outstanding, men även ipoker är ljusår bättre. Det mest störande med SS är väl ändå att varningssignalerna när det är ens tur och när det är ont om tid är obefintliga.

 

Anledningen till att jag håller SvS högst är att jag spelar på låga CG bord och då har de kanske den lägsta raken samtidigt som man slipper hålla på och tjaffs med rakeback, bonussystem, etc etc som bara är till för att man ska spela mer och mer och mer. På SvS upplever jag att jag slipper allt sådant och kan fokusera mer på spelet!

 

Jag har spelat på massor av nätverk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Önskar det fanns fler bra nätverk med max 4 bord så man slipper sitta och vänta på alla 14 bords Gnetare ska folda på alla mina valda bord, så jävla tight o tråkigt

 

Jag vet inte vad du tycker, men jag spelar iallafall poker för att tjäna pengar och då är jag väldigt tacksam till alla tighta nits och 14-tablar gärna mot dom. Typ alla är väldigt lättexploaterade.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, nämnde inte att problemet är lika stort när man skriver notes!

 

 

 

Max 5 bord är ju en jävligt bra idé efter närmare eftertanke. Och det har de ju redan nu! :)

 

 

 

Anledningen till att jag håller SvS högst är att jag spelar på låga CG bord och då har de kanske den lägsta raken samtidigt som man slipper hålla på och tjaffs med rakeback, bonussystem, etc etc som bara är till för att man ska spela mer och mer och mer. På SvS upplever jag att jag slipper allt sådant och kan fokusera mer på spelet!

 

Jag har spelat på massor av nätverk.

 

 

kanske har fel nu men svs raketak per pott har väl ingen betydelse på dom låga nivåerna ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad du tycker, men jag spelar iallafall poker för att tjäna pengar och då är jag väldigt tacksam till alla tighta nits och 14-tablar gärna mot dom. Typ alla är väldigt lättexploaterade.

 

Jo, men spelar du hellre mot en grinder som gör pengar eller ngn som lirar lite och inte gör pengar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skämtar eller? Du kan inte ha spelat på andra nätverk. Lätt den sämsta jag spelat på. Prima är väl outstanding, men även ipoker är ljusår bättre. Det mest störande med SS är väl ändå att varningssignalerna när det är ens tur och när det är ont om tid är obefintliga.

 

Men på riktigt vad är det här?

 

Stäng av ljudet vad är grejen?

Klienten är sjukt tydlig, pålitlig och snygg.

Det enda man hör är hur folk klagar och klagar på SS.

 

Tycker personligen det är en sjukt bra poker klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SB kan försvinna när ngn väljer att kliva av från spelet.

 

Att lilla mörken kan försvinna är naturligt, och helt enligt reglerna. Däremot spelar man ju ibland utan stora mörken vilket är helsjukt. Du kanske menar SM som de kallar det på SvS?

 

Övriga buggar:

 

Ibland tvingas man visa handen när man är slagen efter att ha synat river, "visa inte" är gråmarkerad och går inte att klicka.

Ibland läggs river ut och man visar sin hand även om alla andra har foldat på turn. Har hört att det händer preflop också, men det har jag inte sett än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kanske har fel nu men svs raketak per pott har väl ingen betydelse på dom låga nivåerna ?

 

Men det är inte grejen. Saken är att SvS har lägre rake i % än andra siter vilket gör att det är bekvämare för den som spelar på låga nivåer. De behöver ingen rakeback den finns från början så att säga..

 

Dessutom blir spelet ofta lösare eftersom det inte finns några tajta nits som bara sitter och jagar rakebackade händer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan ju om inte annat öppna borden i miniview, jag tycker den funkar rätt bra!

 

F.Ö tycker jag SvS är en skitbra klient!

 

Men tycker det är illa att man antingen måste ha dem stora borden som täcker hela skärmen eller supersmå. Man borde kunna reglera som man själv vill

 

Sen tycker jag även att det skulle vara bättre att ha 6manna bord ist för 5manna. Både på SNG och CG

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte vad du tycker, men jag spelar iallafall poker för att tjäna pengar och då är jag väldigt tacksam till alla tighta nits och 14-tablar gärna mot dom. Typ alla är väldigt lättexploaterade.

 

jag spelar för att det är kul. Om nu begränsningar av antal bord håller både multitablande nits och grinders som jagar dem borta så är jag glad, roligare spel och mindre risk. Ni har ändå resten av nätverken att hålla er till så varför förstöra min ankdamm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...