Gå till innehåll

Snacktråd för Malmö Autumn Poker Week 2008 Main Event


Juggler

Recommended Posts

Idag den 27:e klockan 14.00 startar Malmö Autumn Poker Week Main Event och poker.se är såklart på plats för att rapportera om spelarna, korten och chipstacksen.

 

I den här tråden diskuteras eventet. Är det några forumiter som spelar? Är Malmö den bästa värden för pokerturneringar i Sverige?

 

Liverapportering på poker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40 minuter kvar till start och mitt totalförsenade tåg är inte i närheten av framme i Malmö. Vilken tur att vi är två som rapporterar och att vi inte heller sitter på samma tåg som vi brukar :)

 

Är det någon som vet med sig att de har någon kompis (eller okompis) som spelar idag dag 1a och som de vill vi ska försöka kolla upp lite extra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

från poker.se

 

"2008-11-27 09:24

Dags för turnering i Malmö igen

 

Idag klockan 14 börjar Main Event. Upp till 220 spelare får vara med och satsa 10 000 kronor för chansen att få hem en fin titel. Det är här du kan följa dramatiken."

 

 

 

några timmar senare....

 

"2008-11-27 13:59

Då är vi på plats - 53 spelare är anmälda och betalda just nu, och de håller för tillfället på att anlända lokalen."

 

 

Trodde faktiskt denna turre skulle dra fler folk än 53, ganska billigt inköp m.m

 

 

iaf jag vill nån mod hålla koll på min polare Thomas Stefansson (han är halv indier)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag den 27:e klockan 14.00 startar Malmö Autumn Poker Week Main Event och poker.se är såklart på plats för att rapportera om spelarna, korten och chipstacksen.

 

I den här tråden diskuteras eventet. Är det några forumiter som spelar? Är Malmö den bästa värden för pokerturneringar i Sverige?

 

 

 

Malmö? Sverige? jag förstår inte frågan

GL alla som är med anyway. Hoppas nån forumit kan klonka

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi tar bilder allt efter som :)

Fast som det är just nu så är det ju endast 38 spelare och de har en snittstack på 70BB, så det händer inte direkt mkt. När snittstacken ligger runt 20-30 så brukar det åka en del mäniskor. Just nu är det mest lite plussande och kanske ngn all-in som inte synas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...