Gå till innehåll

NAMNINSAMLIN - Sparka Tommy Samuelsson (Färjestad)


ltdrichard

Recommended Posts

Hur orkar du ödsla din tid på oväsentligheter som ishockey? På vilket vis förändras ditt liv om Färjestad vinner eller förlorar en match?

 

Folk har ibland olika intressen, ibland är de alltså inte exakt samma intressen som du har. Har du inget intresse eller nånting du brinner för, så tycker jag synd om dig :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk har ibland olika intressen, ibland är de alltså inte exakt samma intressen som du har. Har du inget intresse eller nånting du brinner för, så tycker jag synd om dig :)

 

Uppenbarligen missförstod du mig. Jag har full förståelse för dom som själv spelar ishockey eller tennis eller vad fan det nu må vara. Men att passivt sitta och glo på när andra människor utövar en sport känns bara fel.

 

Alltså, givetvis är det bra med hobbies/intressen. Men det ska vara aktiva sådana, inte passiva.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Uppenbarligen missförstod du mig. Jag har full förståelse för dom som själv spelar ishockey eller tennis eller vad fan det nu må vara. Men att passivt sitta och glo på när andra människor utövar en sport känns bara fel.

 

Alltså, givetvis är det bra med hobbies/intressen. Men det ska vara aktiva sådana, inte passiva.

 

Var missförstod jag dig?

 

Men okej, du ogillar att titta på sport. Okej. Vad gillar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var missförstod jag dig?

Här.

 

Folk har ibland olika intressen, ibland är de alltså inte exakt samma intressen som du har. Har du inget intresse eller nånting du brinner för, så tycker jag synd om dig :-)

Givetvis har jag intressen precis som alla andra, och givetvis tycker jag att det är jättebra att fok har intressen dom brinner för. Det är själva passiviteten jag ogillar. Som exempel kan jag ta folk som stirrar på när andra människor idrottar eller lagat mat på TV. Gör det själv istället för i helvete era lata jävlar! Ungefär så... :-)

 

Men okej, du ogillar att titta på sport. Okej. Vad gillar du?

Att utöva sport.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här.

 

 

Givetvis har jag intressen precis som alla andra, och givetvis tycker jag att det är jättebra att fok har intressen dom brinner för. Det är själva passiviteten jag ogillar. Som exempel kan jag ta folk som stirrar på när andra människor idrottar eller lagat mat på TV. Gör det själv istället för i helvete era lata jävlar! Ungefär så... :-)

 

 

Att utöva sport.

 

Tycker synd om dig under fotbolls-vm, alla sitter inne och har värsta bästa tiden medans angenten skakar på huvudet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...