Gå till innehåll

Kryssningspaket till salu - EJ AKTUELLT LÄNGRE -


Recommended Posts

Varför det? Måste man sälja billigare bara för att man redan har en plats? Hört uttrycket självkostnadspris någon gång?

 

Ja eller så tror man att efterfrågan är så stor att man tar ut ett marknadspris som överstiger inköpspriset... Tvivlar på att köphungern är så stor för den här kryssningen faktiskt, men allt är ju tillåtet!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja eller så tror man att efterfrågan är så stor att man tar ut ett marknadspris som överstiger inköpspriset... Tvivlar på att köphungern är så stor för den här kryssningen faktiskt, men allt är ju tillåtet!

Pokerspelare är ökända för att vara "sista minuten"-människor, ändå är det slutsålt 3 veckor före avfärd - det tycker jag låter som köphunger det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pokerspelare är ökända för att vara "sista minuten"-människor, ändå är det slutsålt 3 veckor före avfärd - det tycker jag låter som köphunger det.

 

På det måste du räkna in att det inte är så många som åker ensamma på dessa events, så en enstaka plats har inte lika stor efterfrågan som tex om det varit fullbokat och han haft 3 platser. Dock skulle faktumet att han har 3 platser spela in på priset och han tvingas sänka.

 

Fan snurrar upp mig själv på läktarn. aja over and out.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför det? Måste man sälja billigare bara för att man redan har en plats? Hört uttrycket självkostnadspris någon gång?

 

Det jag menade är att det är brukligt att lämna rabatt på varor som lämnat affären, för att få dom sålda, om nu inte varan slutat tillverkas och är ett samlarobjekt...

 

Hope you get my point...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det jag menade är att det är brukligt att lämna rabatt på varor som lämnat affären, för att få dom sålda, om nu inte varan slutat tillverkas och är ett samlarobjekt...

 

Hope you get my point...

 

Ok, jag uppfattade det som att du var en sniken pokerspelare som alltid prutar och letar %. Typ alla pengar som man inte spenderar är vunna pengar. My Bad. Är bara lite allergisk mot folk som försöker sko sig på när andra sitter i trångmål. Att köpa en begagnad bil är en sak. Men om jag går till bion och väljer ut en plats och så kommer en annan lirare fram och säger "jag blev tvungen att dra till sjukhuset, farsan fick stroke, men jag har platsen bredvid den du kollade på, du kan köpa min biljett", inte fan börjar jag pruta då och försöker få ner priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon är intresserad av denna kryssning men står utan biljett kan det bli så att jag och två vänner hoppar av detta event.

 

Vi har två bokade och betalda B-hytter samt tre biljetter till turneringen. Vi är inte helt säkra på avhopp men om det finns ett sällskap på tre pers som vill ha rasket kan ni ju skicka PM till mig. Totalt pris: 12658 kr (såg ni snackade prutmån i tråden tidigare - vi släpper inte våra biljetter och hytter för mindre än 12000 kr i alla fall)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om någon är intresserad av denna kryssning men står utan biljett kan det bli så att jag och två vänner hoppar av detta event.

 

Vi har två bokade och betalda B-hytter samt tre biljetter till turneringen. Vi är inte helt säkra på avhopp men om det finns ett sällskap på tre pers som vill ha rasket kan ni ju skicka PM till mig. Totalt pris: 12658 kr (såg ni snackade prutmån i tråden tidigare - vi släpper inte våra biljetter och hytter för mindre än 12000 kr i alla fall)

 

sålt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...