Gå till innehåll

Sparringpartner sökes


Flumhuvud

Recommended Posts

Sparringpartner sökes till att jabba strategi och idéer kring Turbo FR SnG micronivå. Min tanke är att tillsammans jobba oss upp till att i vartfall bli regular på 20+2$ eventuellt högre men det får man se hur det blir. I sparringen har jag tänkt att vi kan diskutera varandras spel via videor, handanalyser och allmänna funderingar. Vill även kunna diskutera kring artiklar och / eller böcker kring ämnet SnG.

 

Om mig själv: 29 år. Bor i Umeå där jag jobbar på en c-uppsats att kompletteras min tidigare utbildning. Har som dagsmål att klämma in 80-100 sng / dag. Jag har spelat poker i snart tre år och har gått från CG till Sng (var plussande på NL50 och marginellt plussande på NL100) eftersom jag dels vill utveckla mitt turneringsspel och dels har gjort en nystart efter en vild sommar (låg bankrulle). För tillfället spelar jag $5+.5 turbo på Redkingspoker och har avverkat snart 1000 där och ska med andra ord rätt snart hoppa upp till $10+1. Vill gärna ha en partner som är i ungefär samma sits som jag (inget proffs på sng men ej heller ovan och bör vara plussande).

 

Vis av tidigare misstag vill jag ha en stabil bankrulle för varje nivå: 50 inköp för 10+1, 70 inköp för 20+2 och 100 inköp för 50+5.

 

Mål: Utvecklas som spelare och att vid månadsskiftet januari/februari ha spelat in $4000 (ska antingen flytta eller ut på resa och behöver lite pengar till det utan att ruinera bankrullen...målet kanske är satt rätt högt men det känns inte orealistiskt).

 

Kanske inte den bästa eller roligaste presentationen men jag kan i alla fall erbjuda en seriös partner som menar allvar med sitt spel.

 

 

 

ps. Jag kanske skulle ha ordnat en studiecirkel istället men av någon orsak kunde jag inte pm:a Gdaily om det...eller startar man upp en sån på nåt annat sätt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det här för iq befriade jävla svar?

Vad har hänt med detta forum?

Ni är tragiska människor!!!

 

Spelar tyvärr inte själv sng så har inget att säga om ditt inlägg, men blev bara förbannad när jag läser sån här skit.

 

Ja, brukar inte reagera, men sjukt drygt och otrevligt svar av Sexyterran, han är inte gammal, men har ändå över 1000 posts och borde veta bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du spelar för lågt!

 

Jo, det var kanske lite onödigt skrivet av mig. Jag har läst en hel del här på forumet innan jag blev medlem och hade sett en hel del tykenheter så jag var väl lite inställd på att det skulle hända mig med. Så på ett sätt var det ju lite kul att så faktiskt hände också ;-)

 

Men tack för era reaktioner, ett forum blir ju inte bättre än dess medlemmar som det är sagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Snudd på 400 läsningar och endast detta svar...undrar varför jag har dragit mig för att öppna konto...

 

Förlåt för att vi inte når upp till dina förväntningar

 

Jo, det var kanske lite onödigt skrivet av mig. Jag har läst en hel del här på forumet innan jag blev medlem och hade sett en hel del tykenheter så jag var väl lite inställd på att det skulle hända mig med. Så på ett sätt var det ju lite kul att så faktiskt hände också ;-)

Men tack för era reaktioner, ett forum blir ju inte bättre än dess medlemmar som det är sagt.

 

Så sjukt dryg. Ni som inte tycker det kan ju pma honom så kan ni sparras tillsammans och skriva på ett forum där allt handlar om er eller nåt... Nåt som passar er finess och vältalighet t.ex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men måste man verkligen komma över ett visst antal poster för att kunna PM:a? Det låter ju helkorkat. Är man med så är man med.

 

Ja det är så. Ganska nyinfört efter modsen tröttat på alla spamm apor som skapade 10 nya konton varje dag. Bra initiativ imo. Ser ingen större mening med att kunna pm första sekunden man skapar konto om det inte är nått i köp och sälj avd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja det är så. Ganska nyinfört efter modsen tröttat på alla spamm apor som skapade 10 nya konton varje dag. Bra initiativ imo. Ser ingen större mening med att kunna pm första sekunden man skapar konto om det inte är nått i köp och sälj avd.

 

Jo, det kan jag både förstå och hålla med om. Får väl ta och starta en dagbok så det blir lite inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...