Gå till innehåll

Novembervarians?


hoppamera

Recommended Posts

Efter att ha browsat runt en hel del på forumet tycker jag mig skönja en trend där många verkar backa i november, så även jag. Många tar uppehåll, semigular mm. Om detta stämmer, vad beror det på? Möjligt att jag är fel ute och att det bara är varians, eller att folk inte basunerar ut när de plussar normalt förutom i månadsresultatstråden. Någon annan som märkt nåt liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jotack,har oxå märkt "fenomenet".

Trodde aldrig mer jag skulle uppleva en backmånad men svarta november verkar göra sitt bästa att ändra på det.

 

Hur det kan förklaras?

November är väl den mörka månad vi allmänt mår sämst,depressioner o förkyldningar tynger oss och då spelar vi ju inte på topp.

 

Känner mig själv ovanligt deppig så....

 

Nån som känner sig berusande lycklig o i toppform som kan bekräfta motsatsen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenskar förlorar sin edge gentemot folk på sydligare breddgrader pga kollektiv höstdepression? SvS ftw kanske :mrgreen:

 

Själv har jag haft en riktigt bra november, men då har jag också mest spelat mot nordbor. Klimatanpassad tableselection är nöten.

 

kan dementera den eftersom jag sitter o backar rakt ut från varmare breddgrader :shock::-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men hörni - om ni sitter utomhus och grindar och det inte funkar, gå in och sätt på elementen eller tänd en brasa. Backar man, beror det väl snarare på att man spelar dåligt än att det är kallt och mörkt ute. Leta inte på fel ställen efter orsaken till dåliga resultat.

 

lol @ tomte-teorin. Har man ljugit, är det nog för sent att bättra på sin kharma med bara en dryg månad kvar :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att folk på SVS backar kan givetvis förklaras, dock har jag inget givet svar för folk som spelar på andra klienter. SVS ägs ju av staten och snart är det Jul vilket betyder att även fiskarna ska kunna konsumera julklappar så att staten får in lite sexiga momspengar, så att dom i sin tur kan marknadsföra SVS under 2009.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fisken, så alla som vinner denna månad är fiskar och har tur!

 

Om fisken vinner så vinner alla för när fisken har plusat bra i november och köpt julklappar för pengarna i december så kommer de att tro att de är vinnande pokerspelare och drömma om att bli lika rika som Phil Ivey och börja spela midstakes poker i januari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SKITMÅNAD!

 

Själv har man backat cirka 14 inköp på nl100 denna månad, plussade 27 inköp förra månaden, exakt samma spel...inget fylletilt osv.

 

Enligt Holdemmanager är min "EVwinnings" ungefär 2 inköp plus denna månad men är ändå 14 inköp back...

 

har blivit sjukt utdragen denna månad, har i stort sett alltid gått in med pengarna som favorit men sällan vunnit potten..

 

Förra månaden stämde EVwinnings väldigt bra med min vinst...strange...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SKITMÅNAD!

 

Själv har man backat cirka 14 inköp på nl100 denna månad, plussade 27 inköp förra månaden, exakt samma spel...inget fylletilt osv.

 

Enligt Holdemmanager är min "EVwinnings" ungefär 2 inköp plus denna månad men är ändå 14 inköp back...

 

har blivit sjukt utdragen denna månad, har i stort sett alltid gått in med pengarna som favorit men sällan vunnit potten..

 

Förra månaden stämde EVwinnings väldigt bra med min vinst...strange...

 

haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...