Gå till innehåll

Träffa Mats Sundin i New York


PokerStars_Karl

Recommended Posts

Hej,

 

Tillägg till att man måste spela sig in, det var inte helt sant.

 

Svenska SuperNova Elites kommer att få ett paket.

 

Svenska Supernovas kommer att få spela en freeroll endast för dem om ett paket.

 

Så om man vill öka sina chanser till nästa gång så är det bara att se till att bli SuperNova Elite. ;)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

När är turneringen för dem som är supernova?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tillägg till att man måste spela sig in, det var inte helt sant.

 

Svenska SuperNova Elites kommer att få ett paket.

 

Svenska Supernovas kommer att få spela en freeroll endast för dem om ett paket.

 

Så om man vill öka sina chanser till nästa gång så är det bara att se till att bli SuperNova Elite. ;)

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Till vilket datum måste man ha blivit SuperNova Elite?

 

TheWave

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Innan kvalet är slut, eller i samband med att det slutar dvs:

 

Så här kvalar du in (kvalet pågår fram till den 7 december):

 

'Meet Mats - Aftonbladet.se Freeroll'* är våra svenska gratisturneringar som går kl. 19.00 CET varje kväll. Vi lägger till $500 extra i prispotten och topp 5 vinner en plats till veckofinalen.

 

'Meet Mats $2.20 Satellite [sweden]'* går varje dag kl. 19.45 CET, och betalar ut en plats till finalen för varje $11 i prispotten.

 

'Meet Mats $11 Final [sweden]'* spelas söndagar kl. 17.00 CET. Samtliga inköp på $11 betalas ut som prispengar till topp 20%. Vi lägger dessutom till ett prispaket till 'Meet Mats' för vinnaren!

 

Anmäl dig till turneringarna under fliken 'Turnering' -> 'Regional'.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Innan kvalet är slut, eller i samband med att det slutar dvs:

 

 

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Hej Karl - kan du klargöra för mig? Betyder detta att man ska ha grindat ihop poängen(blivit SuperNova Elite) till den 7 december 23.59 svensk tid. Skulle behöva en exakt hålltid till vilken de ska vara klart.

 

Skulle uppskattas

 

Mvh TheWave

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag var tydligen felinformerad. Det var de spelare som var SuperNova Elite när kampanjen började som fick ett paket, inte när den slutade. :oops:

 

Jag ber om ursäkt för mitt misstag.

 

Gratisturneringen för Svenska Supernovas spelas imorgon 30 November, kl. 20.30 och man hittar turneringen under flikarna "Turnering" -> "VIP" -> "SuperNova".

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag var tydligen felinformerad. Det var de spelare som var SuperNova Elite när kampanjen började som fick ett paket, inte när den slutade. :oops:

 

Jag ber om ursäkt för mitt misstag.

 

Gratisturneringen för Svenska Supernovas spelas imorgon 30 November, kl. 20.30 och man hittar turneringen under flikarna "Turnering" -> "VIP" -> "SuperNova".

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Gäller resan en person eller får man ta med flickvän?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Jag var tydligen felinformerad. Det var de spelare som var SuperNova Elite när kampanjen började som fick ett paket, inte när den slutade. :oops:

 

Jag ber om ursäkt för mitt misstag.

 

Gratisturneringen för Svenska Supernovas spelas imorgon 30 November, kl. 20.30 och man hittar turneringen under flikarna "Turnering" -> "VIP" -> "SuperNova".

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Tilt att man satt på laggiga X2000 när turneringen gick av stapeln, men chansen uppskattades. Mer sånt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Tele - Resa och aktiviteter gäller för en person. Men visst kan man ta med sig en partner om man själv står för kostnaderna som flyg osv. (men han/hon kan då inte hänga med på lördagen för hockey och Meet Mats mm). Men om man vinner ett paket gör man bäst att kontakta oss via mail.

 

Akumila - Det är tänkt att det skall dyka upp mer aktiviteter av det här slaget framöver. Det var en bra chans att klonka ett paket då 18 spelare deltog i SuperNova Freerollen. Såg att Displeased bubblade, bättre lycka nästa gång.

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...