Gå till innehåll

PSE RakeStar! Vinn 5 procent av dina motståndares rake


H5Koffe

Recommended Posts

Nu har ni möjlighet att under resten av november samt hela december månad samla ihop 100 VIP poäng för att delta i PSE RakeStar som förhoppningsvis skall bli årets höjdpunkt på Pokerforum.nu.

 

Turneringen spelas den sjunde januari och i potten ligger €500 samt ett förstapris som motsvarar 5 procent av deltagarnas rake, för perioden 16 november till och med 31 december.

 

 

PSE RakeStar

 

Starttid: 7 januari, kl 20:00

 

Inköp: 100 VIP, 5 000 marker

Notera att dessa VIP-poäng måste avse perioden 16 november till och med 31:a december. Tidigare intjänade VIP-poäng kan alltså inte användas som inköp till denna turnering.

Prispott: €500 samt ett förstapris som motsvarar 5 procent av deltagarnas rake för perioden 16/11-31/12.

 

Lösenord: PSE5PERCENT

 

Utbetalning av den procentuella raken sker senast 10 januari 2009.

 

 

 

För att göra detta så intressant som möjligt så kommer vi att hålla er uppdaterade i takt med att potten byggs på.

 

Lycka till!:-D

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I samband med PSE RakeStars finns det dessutom flera bonuserbjudanden att ta del av på High5Action. Med koden PSEH5A kan ni tjäna 1000% upp till €5 000 på er första insättning.

 

För er som redan har konto finns det chansen att tjäna 1000% upp till €10 000. Uppge koden PSERELOAD när ni gör er nästa insättning och ni har därefter 120 dagar på er att tjäna in denna bonus.

 

OBS! Dessa bonusar kan endast användas en gång per spelare och Reloadbonusen finns tillgänglig fram tills den första januari.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela december återstår fortfarande, men eftersom tiden bara springer förbi så vill jag ändå påminna er om att samla ihop de 100 VIP som krävs för att delta i PSE RakeStar.

 

Missa inte chansen att vara med och slåss om 5 procent av deltagarnas rake för halva november samt hela december månad.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
I samband med PSE RakeStars finns det dessutom flera bonuserbjudanden att ta del av på High5Action. Med koden PSEH5A kan ni tjäna 1000% upp till €5 000 på er första insättning.

 

För er som redan har konto finns det chansen att tjäna 1000% upp till €10 000. Uppge koden PSERELOAD när ni gör er nästa insättning och ni har därefter 120 dagar på er att tjäna in denna bonus.

 

OBS! Dessa bonusar kan endast användas en gång per spelare och Reloadbonusen finns tillgänglig fram tills den första januari.

 

När jag försöker använda koden PSERELOAD får jag felmeddelandet: You can not use the code because it belongs to another Affiliate, ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
En dag kvar till dess att turneringen startar!

 

För er som ännu inte spelat ihop 100 VIP är det nu dags att snabba på:-D

 

Dessutom så kan det vara dags för er som redan fått ihop 100 VIP att registrera er till turneringen.

 

Lycka till!

 

Mvh,

 

Kalle

 

Det är väl redan försent att spela ihop det? Sista dagen var ju 31:a december

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl redan försent att spela ihop det? Sista dagen var ju 31:a december

 

Givetvis är det så, jag får ursäkta mitt tidigare meddelande som nu har raderats.

 

Dock så vill jag fortfarande upplysa er som tjänat ihop 100 VIP, under utsatt period, om att starten sker onsdag klockan 20:00.

 

Missa inte detta!

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett stort grattis till berrabb som segrade i gårdagens forumturnering med en prispott på €500 samt 5 procent av motspelarnas rake.

 

Tyvärr blev det ingen stor succé och turneringen bestod till slut av endast 8 deltagare.

 

Den totala raken bland dessa deltagare uppgick till €6 513,96 och berrabb kommer därmed att belönas med ytterliggare €350.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klonk!

8 st blev vi som spelade dock var det 2 st som var sitout hela vägen 1 av dom kom dock 3.a

 

Jag väntar med spänning på att se hur mycket vi 8 rakat den periden..

 

Fr o m nu måste jag börja använda alarm-funktionen i mobilen...glömde bort turren...

Men det var kanske jag som kom trea iallafall? :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...