Gå till innehåll

Vilket pokerprogram rekommenderar ni?


thekid

Recommended Posts

Hej!

Jag har en simpel fråga: Vilket pokerprogram använder ni för statistik och realtime ingame statistik? Jag har tidigare använt Pokeroffice och var helt okej nöjd med det, förutom att det tog så mycket kraft ifrån datorn.

 

Detta var nästan två år sedan som jag spelade sist och mycket har hänt på marknaden.

 

Vad rekommenderar ni som är mer erfarna? Jag är förstås intresserad av långtidsstatistik, men jag tyckte realtime statsen var en kul feature i Pokeroffice.

 

Vidare information ger att jag spelar på Full tilt, low stakes, pokerklienten är på svenska.

 

De programmen som verkar vara bra om man får tro forumet är poker tracker 3 och hold'em manager.

 

Har Poker office inte hängt med i utvecklingen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kört både PT3 och HM. Tycker HM är bättre. Har allt jag vill ha och lätt att sätt sig in i men finns även mer avancerade funktioner om man vill sätta sig in i dom.

Jag är förstås partisk i den här frågan, men har du provat PT3 den senaste tiden, eller var det ett tag sedan? Visst saknas fortfarande en del funktioner, men de problem vi drogs med i början är i princip helt borta nu, och programmet bör prestera bra för de flesta.

 

När det gäller turneringsstöd så tycker jag personligen att PT3 är mycket bättre än HEM, och vi har även tabletracker för de som är intresserade av ett inbyggt table selection-verktyg. Vi håller för närvarande på att rekrytera fler utvecklare, så en del efterfrågade funktioner som inte finns ännu bör läggas till inom kort (Svenska Spel-stöd är nu i alphatest och kommer att komma ut i beta snart), EV-funktionalitet är också efterfrågat och kommer att arbetas på tillsammans med stöd för fler siter.

 

Personligen föredrar jag gränssnittet i PT3, och jag skulle rekommendera alla som funderar på vilket program de ska köra att ladda hem gratisversionen och prova. Det är gratis i 60 dagar och de enda begränsningarna är i princip att du bara kan använda en databas och att du inte kan utveckla dina egna stats (vilket iofs. är en mycket kraftfull funktion, om man är intresserad av sådant).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...