Gå till innehåll

Nl200+ & Nl600+


Cardshark52

Recommended Posts

E hiskeligt förskyld just nu, så ska sova nån timma för att orka kvällens grind.

Ses om nån timma.

 

DC hade en film nyss, med gäst Tommy Angelo som pratar i 15 min i början av filmen hur man använders sig av breaks å även hur viktigt det faktiskt är.

Kan rekkas, bara att söka Tommy Angelo i sök funktionen lr så tror jag att han fanns med som Authors.

 

Chris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 98
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har pratat med AP å han tar helt å hållet på sig detta.:-P

 

F.ö så har jag en bild på mig själv, hade inte så mkt å välja på på denna datan men iaf:

<a href=24868_1222011642378.jpg.xs.jpg' alt='248

 

Har lirat ett tag i morses med vilket blev 1.4 k händer som blev en sjuk bergochdalbana, får ta tag i det senare i kväll igen.

 

Började att backa 2.6 k dollars första timman, men hittade till slut nanoplusset på 156 dollars.

 

Mvh

Chris

 

Ja man ska tydligen se ut som en tvättbjörn i dessa tider.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bilder kommer inom kort! Tillsvidare får ni helt enkelt lita på oss!

 

Om vi säger såhär, skala 1-10, så måste man vara på en klar 7:a för att få skriva annars, får ni bara läsa.

 

Tufft men sant!

 

edit: Tack för alla lycko önskningar!

 

Har du inte gått över till 2+2 ännu, like you should have done according to yourself?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir man lite besviken när ni släpper in fula lowstakare hur fan som helst!

 

Alla har vi börjat längst ner på stegen, men wtf. Han har en bild på ett djur!

Givet inträde då! Vi kom överens att kanalen animalplanet var nöten. Instämmer?

 

Lite över average-snygg, NL1k atm. Tar mig friheten att skriva.

 

Nick på ongame btw?

 

Sjukt sexig! våra nick håller vi hemliga tillsvidare. iofs mitt nick spelar väl inte dig ngn roll men, Väntar lite.

 

 

hahahah du va ju inte snygg ngn stans :o

 

:shock: Svenska avundsjukan +1

 

O well, får skicka upp en stekig bild på mig vid någon beach i thai då! Far 26e nov. Får vi se om du finner mig attraktiv.(bör tilläga att jag har tjej sedan 1½år tillbaka är även sambo. Ifall du är daim gosse.)

 

Duger jag/vi inte får vi väl byta rubrik. Men då får du lov att skicka bild på dig!

 

Får ta detta lite med glimten i ögat, fick en rusande start iaf :mrgreen:

 

Har du inte gått över till 2+2 ännu, like you should have done according to yourself?

 

Verkar som pf är beroende framkallande, men jag läser flitigt på 2+2.

 

Med tanke på plusset på 156 dollares så får man väl ändå kunna tänka sig att han har vissa chanser hos tjejerna. Cash, baby, cash.

 

Du har verkligen fattat hur det ligger till. WP!

 

 

edit: om vi inte håller 7+ måttet av 10, får vi väl tävla i hetaste flickvänner?

Kan nog sätta en peng på att jag hamnar top 3 där. BOH YAA!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan tyckte dehär verkade vara en bra dagbok och två sköna lirare med lite humor. Sen visar de sig att ni på riktigt pratar/skryter om hur snygga ni är och dessutom postar en bild som ser ut att vara hämtad härifrån http://www.facebook.com/profile.php?id=605142993&ref=profile#/photo.php?pid=1463642&o=all&op=1&view=all&subj=2389186888&aid=-1&id=536161335&oid=2389186888

 

Om ni levlar så äger ni dock pokerforum...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Haha!

Fy fan så roligt. Den där bilden fick mig att skratta högt i min ensamhet, och då är ändå klockan 07.08 och min energi låååååg. Sjukt rolig bild, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...