Gå till innehåll

Hur radera man sitt konto?


ekan123

Recommended Posts

Skicka du ett mail men vad jag vet (har hört) får du inte radera ett konto. Helt enkelt för att du inte ska kunna öppna ett nytt.

 

Synd om dig (och mig) som öppna konto utan RB deal.

+1

 

Det enda de gör är att de avaktiverar kontot, de raderar det inte.

 

I dialogen med ftp skrev de de hade något på gång för oss som inte kan få rb men de preciserade inte mer än så och jag är av den otåliga sorten.

 

Har slutat spela ftp till förmån för site där jag kunde erhålla rb.

 

Vilket är synd, för jag gillade siten och motståndet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet att jag läst detta många ggr förrut.

 

Jag tog kontakt med en affiliate, hade då redan börjat på min sign up-bonus på FT.

 

Det som hände var att affen på något vis lyckades ge mig RB till samma konto som jag påbörjat signup-bonus mot löftet att jag skulle spela ett visst antal händer.. Minns just nu inte hur många händer det handlade om.

 

Kan ju inte lova att det går att göra så fortfarande, detta var ungefär 2 år sedan.. Men som sagt har jag läst att det är fler som lyckats få igenom RB trots ett "privat" signat konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så att jag kan se efter himlen om ett nytt konto ni menar det är slöseri med tid att skicka ett e-mail till ftp om att radera och få skapa ett nytt. Men att regga sig på föräldarnas namn och använda samma visa som på mitt nuvarande, då är det väl ett så kallat "brott"?.

 

Göra nytt konto i din förälders namn kan du, men du kan naturligtvis inte använda samma VISA som du använt på ditt "egna" konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter nästan typ och är förbannad att man inte tänkte innan man regga sig på ftp. Nej ska skicka ett mail ändå drar kanske en snyft historia med.

 

Typiskt gillar skarpt klienten ahhhh.

 

en snabb fråga bara kan man skriva på svenska i mailet eller det är bara english only?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter nästan typ och är förbannad att man inte tänkte innan man regga sig på ftp. Nej ska skicka ett mail ändå drar kanske en snyft historia med.

 

Typiskt gillar skarpt klienten ahhhh.

 

en snabb fråga bara kan man skriva på svenska i mailet eller det är bara english only?

 

 

 

det finns absolut ingenting att vinna med att skicka skicka ett mail till dom, kommer aldrig funka!!!!

 

finns svensk mail dit ja

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

sitter nästan typ och är förbannad att man inte tänkte innan man regga sig på ftp. Nej ska skicka ett mail ändå drar kanske en snyft historia med.

 

Typiskt gillar skarpt klienten ahhhh.

 

en snabb fråga bara kan man skriva på svenska i mailet eller det är bara english only?

 

Alltså om kontot är privat reggat, utan ngn affiliate så brukar det gå att fixa rb endå. Vet dock inte var men är ganska säker på att det går. Har du pratat med ngn som erbjuder rb där? Om inte så skriv och hör med dem först.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså om kontot är privat reggat, utan ngn affiliate så brukar det gå att fixa rb endå. Vet dock inte var men är ganska säker på att det går. Har du pratat med ngn som erbjuder rb där? Om inte så skriv och hör med dem först.

 

okej men det tråkiga är att jag tog en sådan här bonus. Så att då är det inte lönt att ta ett snack med stackback här på forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hei Philip, Takk for din henvendelse til Full Tilt Poker Support. Full Tilt betaler ikke ut rakeback direkte. Vi har flere forskjellige rakeback partnere (affiliates) som tilbyr spillere opp til 27% rakeback hvis de registrerer seg hos Full Tilt Poker gjennom deres hjemmeside. Etter å ha tittet over din konto, så kan jeg se at du allerede er linket til en partner som ikke tilbyr rakeback. De fleste av våre partnere har sin egen hjemmeside, der vår banner ligger som reklame. Hvis en person klikker på en slik banner blir man automatisk ført til en Full Tilt Poker registreringsside og automatisk linket til den partneren. Dessverre ville det bryte vår "Standard Affiliate Agreement" å flytte noen fra en partner til en annen. Siden vi setter pris på at du spiller hos Full Tilt Poker jobber i for øyeblikket med å organisere et alternativ til rakeback. Vi har lagt inn din spiller ID på denne listen. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ikke nøl med å ta kontakt. Lykke til ved pokerbordene! Med vennlig hilsen, SveinFull Tilt Poker Support

 

fick svar från supporten men det verkar inte hända så mycket av det jag förstår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det finns absolut ingenting att vinna med att skicka skicka ett mail till dom, kommer aldrig funka!!!!

 

finns svensk mail dit ja

 

Hei Philip, Takk for din henvendelse til Full Tilt Poker Support. Full Tilt betaler ikke ut rakeback direkte. Vi har flere forskjellige rakeback partnere (affiliates) som tilbyr spillere opp til 27% rakeback hvis de registrerer seg hos Full Tilt Poker gjennom deres hjemmeside. Etter å ha tittet over din konto, så kan jeg se at du allerede er linket til en partner som ikke tilbyr rakeback. De fleste av våre partnere har sin egen hjemmeside, der vår banner ligger som reklame. Hvis en person klikker på en slik banner blir man automatisk ført til en Full Tilt Poker registreringsside og automatisk linket til den partneren. Dessverre ville det bryte vår "Standard Affiliate Agreement" å flytte noen fra en partner til en annen. Siden vi setter pris på at du spiller hos Full Tilt Poker jobber i for øyeblikket med å organisere et alternativ til rakeback. Vi har lagt inn din spiller ID på denne listen. Hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, ikke nøl med å ta kontakt. Lykke til ved pokerbordene! Med vennlig hilsen, SveinFull Tilt Poker Support

 

fick svar från supporten men det verkar inte hända så mycket av det jag förstår.

 

 

 

väntat.. är man redan reggad via nåt annat verkar det svårt att byta.. gör som några andra har föreslagit och regga dig i t ex din mors namn och använd hennes visa kort och ge henne pengar.. annars lär du få vänta på att få rb på full tilt.. har samma "problem" som du :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

väntat.. är man redan reggad via nåt annat verkar det svårt att byta.. gör som några andra har föreslagit och regga dig i t ex din mors namn och använd hennes visa kort och ge henne pengar.. annars lär du få vänta på att få rb på full tilt.. har samma "problem" som du :evil:

 

jaja tack för alla som har försökt göra mig klokare.

 

det är inte så mycket annat för mig att göra än att vänta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej,

 

Vill mest bekräfta det som redan sagts här inne;

 

Det är inte möjligt att radera ett konto hos Full Tilt Poker.

 

Länkning till en affiliate sker när kontot skapas, enda undantaget är om du inte är länkad till någon affiliate. För mer information om vad som gäller just ditt konto så kan du göra precis som Philip (ekan123) och maila supporten.

 

Att öppna ett nytt konto i sin mors namn är givetvis att kringgå dom regler som finns och rekommenderas inte. Vid misstanke om regelbrott så kan ditt konto/konton komma att stängas vilket givetvis kan vara besvärligt.

 

Med vänliga hälsningar,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...