Gå till innehåll

Tips på bra söndagsturrar?


Opteron

Recommended Posts

Jag har tidigare knappt spelat turrar öht, nu har dock på sistone studerat lite turre-teori och känner mig redo att pröva mina vingar.

 

 

Har deg på boss, prima, party, stars och kan stoppa in på svs och ipoker.

 

Tänkte be om lite tips på trevliga turneringar med ok värde att grinda ikväll. Är fortfarande ganska dålig så helst under 110 dollar styck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att spela bra i rebuy-turrar krävs väl nästan att man är berädd att förlora åtm 5-6 gånger inköpet?

 

Det finns inget negativt med att inte göra återköp/addon så länge addon/rebuy är samma som inköpet. Jag tror det kan vara jättemarginellt positivt om man spelar EVneutralt, fast det är irrelevant. Ju mer EV+ man har så vill man dock spela galnare i återköpsperioden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns inget negativt med att inte göra återköp/addon så länge addon/rebuy är samma som inköpet. Jag tror det kan vara jättemarginellt positivt om man spelar EVneutralt, fast det är irrelevant. Ju mer EV+ man har så vill man dock spela galnare i återköpsperioden.

 

Fast planen är ju att vara bland de allra bästa i turneringen, kanske inte är det för tillfället men måste ju låtsas att man är det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...