Gå till innehåll

Ny fisk på griiind!


Gabbidal

Recommended Posts

Hej, jag tänkte börja spela poker igen efter att ha tagit ett uppehåll på ett halvår. Nu undrar jag vilken sida ni rekommenderar mest för mig. Jag ska sätta in cirka 5000 kr och vill lira 2/4 2.5/5 sv kr motsvarande 0.25/0.5 euro. Jag hade tänkt spela kanske 2 timmar per dag lönar det sig då med en bra rakeback sida? Vilken sida har sämst spelare och liknande ge mig förslag! Ge mig även förslag på en bra pokerbok man kan läsa. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS är inte b...börja lira 0.5/1 och se om du är vinnande där först, ca 100-120k händer...någon annan klient med mer fisk finns nog inte skulle jag tro..

 

nja redan lirat svs spelade då främst 1/2 och 2.5/5 och jag vann men känner fortfarande för en annan klient ingen annan som rekommenderas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aja reglarna bestämda de får bli Svenskaspel. Inköp blir nog 5000 kr, kommer köra 1/2 fulla inköp.

 

Mål med spelandet:

Behärska mitt humör, inga större tiltperioder.

Lära mig använda pt (behöver hjälp med de)

Läsa en pokerbok.

Aldrig gå upp och spela över 1/2.

Ha vunnit upp till 8000 kr i slutet av December.

Minst sitta i 1h sessioner

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SvS har en klient som suger åsneballe, verkligen. Den funkar jättebra för ett, max två bord, men fler än så går fan inte att hantera eftersom du måste klicka på exakt rätt jävla pixel för att göra något.

 

Motståndet på 2.5/5 var om möjligt ännu sämre än klienten då jag spelade där, men en 10-15 inköp vill du nog ha ändå, ifall du skulle råka klicka en pixel till höger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har aldrig haft problem med att spela 5 bord på svs.

Kanske har tur och "klickar på rätt pixel"

 

Ang SvS, hur står ni ut med "auto-pop-up funktionen"? Finns det verkligen INGET sätt att bli av med den? Ultratilt att konstant bli avbruten av upp-poppande bord när man skriver notes eller liknande. Belöning till den som byger ett litet program som plockar bort denna värdelösa "bugg".

 

I dagsläget är detta huvudskälet till att jag inte spelar SvS som annars känns som fiskigast på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med att det skulle vara problem med att spela flera bord har jag ingen erfarenhet av, fungerar alldeles utmärkt för mig.

 

Det är mest rutan där man skriver in sin satsning som är cp-känslig, och när man lirar 6-max (eller var det tom 5 på SvS?) poppar andra bord upp hela tiden så man måste hitta rutjäveln igen. Och igen. Och igen. Och sen timar man ut och har ingen timebank.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är mest rutan där man skriver in sin satsning som är cp-känslig, och när man lirar 6-max (eller var det tom 5 på SvS?) poppar andra bord upp hela tiden så man måste hitta rutjäveln igen. Och igen. Och igen. Och sen timar man ut och har ingen timebank.

 

Jaha, ja. Det håller jag med rutan är svår att pricka :P Dock så använder jag inte den utan jag trycker på "remsan", då hoppar den upp 1 blind i taget. Väldigt smidigt imo.

Timebank finns det faktistkt nuförtiden ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...