Gå till innehåll

€10 000 Reloadbonus på High5Action


H5Koffe

Recommended Posts

High5Action erbjuder under november och december månad en reloadbonus för alla medlemmar på pokerforum.

 

Med bonuskoden PSERELOAD har ni chans att tjäna 1000% upp till €10 000 på er insättning. Denna gång har ni dessutom 120 dagar på er att tjäna in denna bonus.

 

Bonuskoden kan endast användas en gång per spelare och finns tillgänglig fram tills den första januari.

 

Lycka till!:-D

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag signade upp precis och använde koden som fanns här på forumet. Dock ser jag nu att jag bara har 30 dagar på mig att spela ihop bonusen, medan de som har reload har 120 dagar! Varför är det så? Funderar på att skippa lira på er sajt nu. Om man bara når upp till säg 80% av vip'sen för bonusen, får man då 80% av bonusen eller måste alla poäng samlas in för astt få bonus?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur mycket motsvarar bonusen i rake osv? Kan ju vara fint att veta.

 

1 VIP poäng motsvarar €0,4 och utbetalt bonusbelopp motsvarar €1/10 VIP poäng. Vid en insättning på €100 krävs det att du uppnår 10 000VIP för att få ut maximal utbetalning som i det här fallet blir €1000.

 

Skall du uppnå Reloadbonusens maxbelopp, €10 000, så krävs det alltså att du sätter in minst €1 000 och därefter samlar ihop 100 000 VIP poäng inom 120 dagar.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag signade upp precis och använde koden som fanns här på forumet. Dock ser jag nu att jag bara har 30 dagar på mig att spela ihop bonusen, medan de som har reload har 120 dagar! Varför är det så? Funderar på att skippa lira på er sajt nu. Om man bara når upp till säg 80% av vip'sen för bonusen, får man då 80% av bonusen eller måste alla poäng samlas in för astt få bonus?

 

Vi höjde antalet dagar till denna reloadkampanj för att spelare lättare skulle kunna uppnå maxbeloppet, detta belopp motsvarar dubbelt så mycket som vår andra kampanj och är därför svårare att uppnå.

 

Du behöver ej samla in alla poäng! Du belönas med en summa som motsvarar €1/10VIP poäng du samlat ihop under dessa 30 dagar.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi höjde antalet dagar till denna reloadkampanj för att spelare lättare skulle kunna uppnå maxbeloppet, detta belopp motsvarar dubbelt så mycket som vår andra kampanj och är därför svårare att uppnå.

 

Du behöver ej samla in alla poäng! Du belönas med en summa som motsvarar €1/10VIP poäng du samlat ihop under dessa 30 dagar.

 

Mvh,

 

 

Kalle

 

Hur betalas den sen ut? Allt efter 60 dagar eller stegvis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får man cashback också eller är detta ist för cashback?

 

Du får även Cash Back, dock så kan aldrig det sammanlagda beloppet som betalas ut motsvara mer än 60 procent Cash Back.

 

Om du till exempel deltar i VIP Cash Back Gold och samtidigt tjänar in en bonus som motsvarar 25 procent av din rake så kan du endast få ut 35 procent ovanpå detta.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man håller på med PSEH5A-bonusen nu kan man ta den däringa nya bonusen efteråt?
Japp, så länge du är klar med den första bonusen före den första januari, och det kommer du ju att vara. Observera bara att du måste göra en nyinsättning när du aktiverar bonusen

 

Bonuskoden kan endast användas en gång per spelare och finns tillgänglig fram tills den första januari.

 

Klonka på i helgen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Om man spelar PSERELOAD- bonusen och har satt in pengar får man ta ut hur mycket man vill under dessa 120 dagar?

 

du får ta ut precis hur mycket du vill, men om du tar ut alla dina pengar och gör en ny insättning så kopplas inte erbjudandet till den insättningen.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Jag använde PSERELOAD men jag kan inte om jag har aktiverat bonusen. Var kan jag se det?

 

Klabbe

 

Tyvärr så finns det idag inget sätt att följa sin bonus, men om du angav den korrekta bonuskoden vid insättningstillfället så har du med all säkerhet blivit kopplad till denna bonus.

 

Om du ändå är osäker, PM:a ditt användarnamn så dubbelkollar jag att allt stämmer.

 

Mvh,

 

Kalle

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...