Gå till innehåll

HU-stats


Dustinz

Recommended Posts

49/39/3.2 i så fall, ingen aning om det är bra eller inte dock :shock:

 

Så hade jag tidigare på ett ungefär, tyckte dock det svängde för mkt då så jag har försökt tighta till lite. men det där borde väl iaf inte vara dåligt va?

 

Är det inte rätt vettigt att dela upp sina stats för HU efter position?

 

absolut, men hur gör man det? ;D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelar NL200/400 HU. Jag e lite sugen på att veta vad andra har för stats på ett ungefär för att se om jag är normal. Jag spelar 39/32/2.7 ungefär. Skulle gilla om någon ville dela med sig av sina stats för att jämföra lite. :)

 

Dom där statsen har jag ungefär i 6-max.

 

hint: Du är Matteproofiskt tight.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så hade jag tidigare på ett ungefär, tyckte dock det svängde för mkt då så jag har försökt tighta till lite. men det där borde väl iaf inte vara dåligt va?

 

 

Jag har precis tightat till mig till det där, svängde rejält innan. Men vad ungefär är optimala stats för HU då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dom där statsen har jag ungefär i 6-max.

 

hint: Du är Matteproofiskt tight.

 

Tack, var väl typ nått sånt jag undrade över, för många jag pratat mer är betydligt lösare. Förstår dock inte riktigt hur det går till, jag tycker jag är betydligt mer aktiv än de flesta av mina motståndare tycker jag... får se över det lite.

 

 

Jag har precis tightat till mig till det där, svängde rejält innan. Men vad ungefär är optimala stats för HU då?

 

Ingen aning, var väl lite därför jag ville veta vad andra har typ ;) Men det verkar som jag är skittight iaf... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...