Gå till innehåll

0 till ?


Zecon

Recommended Posts

Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?.

 

Money Management. Jag har byggt från noll via frirulle-SNGs. Men som sagt, MM är allt när du bygger rulle. Finns mycket bra artiklar här på pf. Bara å söka.

 

gl!

 

/SK

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?.

 

Hehe, jag har ett sidoprojekt som jag ska köra på lite ibland när jag är klar med månadens mål med min A-rulle. Vann 60 cent i en frirulle och har bestämt mej för att förvandla det till $1000 :)... Blir 12-cents SnGs i början. Har lirat några i slutet på oktober och är nu uppe i $1,04 ;)... Väldigt kritiskt i början med skyhög rake plus väldigt få inköp. Men det ska gå! Får hoppas jag snabbt blir klar med månadens mål så att jag kan fortsätta på det projektet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, jag har ett sidoprojekt som jag ska köra på lite ibland när jag är klar med månadens mål med min A-rulle. Vann 60 cent i en frirulle och har bestämt mej för att förvandla det till $1000 :)... Blir 12-cents SnGs i början. Har lirat några i slutet på oktober och är nu uppe i $1,04 ;)... Väldigt kritiskt i början med skyhög rake plus väldigt få inköp. Men det ska gå! Får hoppas jag snabbt blir klar med månadens mål så att jag kan fortsätta på det projektet :)

 

Aha! lycka till då! :) själv är jag uppe i 1 dollar nu jag också gjorde som du vann i en frirulle typ 60 cent, så det e bara o jobba på antar jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
...l2p... BANKROLL MANAGEMENT. du spelade obv alldeles för högt då du gulade.

 

 

Svårt att inte skotta lite/spela för högt med 200 sek i rulle :mrgreen: :mrgreen:

 

Men annars är det bara att instämma. Googla Chris Ferguson aka Jesus. Han har väl kört från 0 till $10k några gånger bara för sakens skull om jag inte minns fel.

 

Anm: från $10 till $18k på en månad.... sjukt bra, när var det...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej! Jag undrar hur långt ni har lyckats gått med att börja på en bankrulle på 0 kr ? Själv har jag bara lyckats till 200kr sen rök allt ^^. Och har ni några tips för att kunna lyckas bra ?.

 

Det finns många spelare som gjort såhär. Annette_15 är (enligt egen utsago) en av dom. Hennes rulle lär väl vara ganska maffig med tanke på att hon klonkade £1M förra året + att hon vinner rätt så friskt online oxå.

Själv tror jag att chansen att bli en vinnande spelare ökar markant om man börjar från 0 eller typ 100 SEK eller nåt istället för att sätta in en jävla massa pengar och lira NL400 direkt.

 

För att lyckas bra är ju givetvis money management samt tiltkontroll det absolut viktigaste.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...