Gå till innehåll

Snacktråd Svenska Pokerförbundets Poker-SM på Unibet


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 654
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kul att bli nämnd och inte bara glimne och norrinder =)

 

 

22.35 - Rush för "M1978"

 

Spelaren "M1978" har haft en rush de senaste minuterna och nästan fyrdubblat sin stack till 61 271. "M1978" ligger nu på andra plats bakom "lejonknugen", dessa båda spelare sitter för övrigt vid samma bord, bord 3.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ut som nr 7. Jag blev vingklippt av bordets CL när vi var i en trevägspott och båda bytte ett kort. Jag köpte in högsta stegen och räknade med att han bytt på tvåpar. Han köpte dock in en färg och jag hade endast 28000 marker kvar när anten var 3000.

 

Någon hand senare hittade jag tvåpar med J, 10 och checkraisade CL men fick syn. Han bytte 3 kort och visade sedan tvåpar med A i topp som han alltså måste ha köpt in i bytet. :cry:

€592 och finalbordsbubbla för mig. (Det hade ju låtit så mycket bättre att säga att man var på finalbord. Dessutom dubbla pengarna)

 

Jag är redan klar för HU imorgon ivarje fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som flera här redan har skrivit så blev jag disconect igår i helt fel läge :cry:

 

Känns så jävla kasst och jag är både förbannad å besviken och har inte sovit speciellt bra i natt.

 

När det är 6 pers kvar och vi är uppdelade på 2 bord tre pers på varje börjar mitt internet strula.

Innan dess tycker jag att jag kontrollerar mitt bord och höjer var å varannan pott utan action, ökar hela tiden på min stack och är väl som mest uppe på 370k tror jag när tvåan ligger runt 200k på andra bordet, dom på mitt bord hade väl runt 140k och 70k eller nåt liknande.

 

Då skiter det sig, när jag efter en stund lyckas komma tillbaka är jag nere i ca 300k och får precis se en hand där jag sitter med KK88x, byter ett kort å träffar kåk, jävla läge att komma tillbaka tänker jag, det blir all in mot shortstack som träffat fyrtal, jävla läge att komma tillbaka som sagt. är då nere i 270k men jobbar mig upp till 310k igen. då dör internet igen :-(

 

När jag lyckas komma tillbaka nästa gång har jag bara 30k kvar och ingen har åkt ut, lyckas ändå hålla mig flytande ett litet tag och se två spelare åka ut. Men kan inte fokusera eller spela bra poker då jag bara sitter och är nojjig att internet ska dö igen så försöker bara hitta en hand å ställa med så jag pushar all in med ca 60k efter jag dubblat upp tidigare med färgdrag, får syn av par i ess som hålller då mitt kort jag byter inte hjälper mig.

 

Det var min story. Vet inte ens vad 4e platsen gav och jag bryr mig faktiskt inte det minsta. Allt annat än första känns just nu helt värdelöst då jag verkligen kände att jag hade övertag både i marker och psykologiskt. Spelade för den adderade resan, klockan och titeln som sm vinnare.

 

HATA COMHEM.

 

Det "roliga" med allt är att jag flytta i helgen. Har alltid haft bredbandsbolaget via telejacket, men eftersom det finns comhem i huset så bytte jag till det så man kör genom det uttaget. Succe byte :evil:

 

Btw, tack alla som stötta i chatten och skrev att jag var den moraliska vinnaren.

 

Läste detta på Unibets sida nu från turneringen höll på, lite salt i såren

 

01.25 - "M1978" har greppet

 

Med sex spelare kvar har "M1978" tagit ett litet grepp om SM-titeln. Han/Hon har 393 00 i marker vilket motsvarar nästan 50% av det totala markerantalet. På andraplatsen ligger "KungBjolle" med 223 000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...