Gå till innehåll

The Well - Eddiemedusa


eddiemedusa

Recommended Posts

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Är du inte orolig för bottar redan nu?

 

Har sett många som multitablat fler än 3 bord HU NL men som du säger så kanske de inte har så hög winrate.

 

GL med liret och vi önskar dig all lycka ;)

 

Nu e jag inte d minsta orolig för bottar. Jag e nog ganska glad om jag får spela mot dom, då dom flesta bottar är ganska kassa än så länge.

 

Finns nog dom som spelar upp emot 10 bord HU NL.. Kanske tog i där, men jag vet att dom lirar bra många...

 

Tack för lyckönskningen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ingen större åsikt, då jag inte är superinsatt i ämnet.

Går väl ut på att man alltid ska spela optimalt, vilket låter vettigt :-)

Jo, men det är väl en strategi för hur. Om jag förstått den rätt, vilket absolut inte är säkert, så är den ganska strikt, dvs tolererar inga avvikelser.

 

Spelar du på känsla, erfarenhet etc, eller följer du en strikt strategi?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu e jag inte d minsta orolig för bottar. Jag e nog ganska glad om jag får spela mot dom, då dom flesta bottar är ganska kassa än så länge.

 

Har du veteligen stött på en bot någon gång?

Hur tror du att en medioker spelare klarar sig mot en bot? Kanske svårt att svara på men hur "bra" är egentligen en bot och hur spelar man/du ut dem?

 

Tror du CTS nya bok är värd $1,800?

JA.

 

 

Varför tror du att den är värd det? De bitarna som finns utlagda på hemsidan ser lovande ut men jag tycker den kostar lite väl mycket, hälften hade jag kunnat betala med en tår i ögat. Tror du den kommer göra mig till en såpass mycket bättre spelare att jag tjänar in det? Känner du CTS?

 

Vilken bil suktar du mest efter just nu, alltså inte som du nödvändigtvis köper men i alla fall är intresserad av? För min del är det är volvo 142 i originalskick. :)

 

Mera brännvin eller fruntimmer di é madrasser med hôl i?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du veteligen stött på en bot någon gång?

Hur tror du att en medioker spelare klarar sig mot en bot? Kanske svårt att svara på men hur "bra" är egentligen en bot och hur spelar man/du ut dem?

 

 

 

Varför tror du att den är värd det? De bitarna som finns utlagda på hemsidan ser lovande ut men jag tycker den kostar lite väl mycket, hälften hade jag kunnat betala med en tår i ögat. Tror du den kommer göra mig till en såpass mycket bättre spelare att jag tjänar in det? Känner du CTS?

 

Vilken bil suktar du mest efter just nu, alltså inte som du nödvändigtvis köper men i alla fall är intresserad av? För min del är det är volvo 142 i originalskick. :)

 

Mera brännvin eller fruntimmer di é madrasser med hôl i?

 

Bottar idag brukar göra "samma" sak hela tiden.

Tex: alltid folda om du 3 bettar turn, eller alltid folda om du raisar river..

Gäller bara att komma på vart du kan utnyttja den.

 

Jag känner inte CTS, men jag har sett alla hans videos, och jag vet att han är väldigt duktig.

Oavsett vad du spelar för nivå idag, så kommer du att tjäna in dom pengarna i sinom tid efter att du läst hans bok.

 

Just nu suktar jag nog mest efter en BMW745, eller en Audi R8 eller S8 av nyare modell.

Tyvär så kan jag inte ha någon av dessa bilar dom närmsta åren i och med att vägen till vårat hus som ligger mitt i skogen är ASKASS.

Så nu kör jag en Ford Expedition.

 

Fruntimmer E madrasser me höl i, och brännvin kan man väl aldrig få för mycket av :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...