Gå till innehåll

Uttag på pokerstars...


StenFrisk

Recommended Posts

Skitbra... Dumma mig som skickade (försökte!) till mitt bankkonto (som man gör på alla andra sajter...)

 

Jag tycker att du kunde vänta någon dag till innan du polisanmäler, men jag kan hålla med dig att det är så jävla tråkigt att det ska vara så jävla svårt att ta ut pengarna men sätta in på sidan går på mindre än 1 sek.

 

Sen vill de alltid ha "bevis" på att du är den du skrivit att du är, men skiter i när du sätter in pengarna för då kan du lika gärna vara en utomjordning. På den biten är SvS överlägset bäst och jag tycker det är nästan den viktigaste parten. För många sidor har dåliga uttagstider men insättningarna går snabbare än blixten, och bevisen när man gör insättningar skiter de fullständigt i.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol på hela den här tråden. Tror du på allvar att stars stulit dina ynka $60? Rapportera gärna här i tråden hur det går med din anmälan hos polisen i Kanada, kan ju bli hur kul som helst. :lol:

 

F.ö har jag varit i precis denna situation med ett uttag från stars och det var banken som hade fuckat upp det, inte stars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi har inte stulit dina pengar.

 

Din utbetalning har blvit försenad av någon anledning. Det händer väldigt väldigt sällan, men kan hända. Det kan bero på skriv fel vid uttagsbegäran, vår betalningsleverantör, din bank och ett par andra faktorer. Det är tråkigt när det händer men det tar vanligen bara ett par dagar att reda ut.

 

Om du är vänlig och svarar på de email som vi skickat till dig så gör vi vårt bästa för att se till att din betalning kommer dig tillhanda så fort som möjligt.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RE: ESP cashout issue‏

Från: paymentservices@pokerstars.com

Skickat: den 31 oktober 2008 20:47:33

Till: olaande@hotmail.com

 

Hello Ola, Once again please accept our apologies for delay in receiving a response. Unfortunately our processors are doing their best to try to investigate this matter further in a timely fashion. At times it takes a little longer for processor to do a bank trace, we thank you for your continuing patience. As soon as we receive a response we will notify you. If we can be of any further assistance, please don't hesitate to contactus. Best Regards, David SPokerStars Payment Services

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från: paymentservices@pokerstars.com

Skickat: den 5 november 2008 13:52:52

Till: olaande@hotmail.com

 

Hello Ola, Please be advised that the investigation may sometimes take 1-2 weeks due to banking policy and procedures. I can appreciate your frustration in this matter however I would kindly ask you for your continued patience while it is still investigated. As soon as there is an update on this, rest assured we will be in contact as soon as possible. In the meantime, please do not hesitate to contact us if you require any further assistance. Best Regards, MartinPokerStars Payment Services

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

För uttag till NETeller på upp till den summa som du har satt in så går tar det bara några minuter. För uttag utöver den summa så tar det upp till 72 timmar för vår säkerhetsavdelning att se över uttaget och när det har godkänts så är pengarna på NETeller inom några minuter.

 

Exempel: Du sätter in $50 och spelar, vill sedan ta ut $75. De $50 går omedelbart tillbaka till ditt NETellerkonto och de resterande $25 ses över av vår säkerhetsavdelning.

 

Jag hoppas att detta förklarar hur det går till.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
  • 2 years later...
Jag har nu väntat på ett uttag sen i Torsdags, fre, mån, tis, ons, tors. Bör de ta så här lång tid? Har tagit ut därifrån tidigare och då har de bara tagit 2-3 dagar. :o.

 

Några fler som haft problem på senare?

 

Jag väntade nio bankdager plus två helger på ett uttag i November och fick vänta tio bankdagar nu i slutet av December igen. Uttag via VISA och det är helt oacceptabelt. Pokerstars skyller på sin "leverantör" men glömmer berätta att det är pokerstars som besämt villkoren för att av ren snålhet sugai sigextra räntedagar på pengarna och anger till "leverantören" vilken dag som pengarna skall sitta på kontot. Ursäkterna om "policy" är bara för att dölja att de själva bestämt de ruttna villkoren för utbetalningarna. Varför skulle världens största pokersajt få sämre villkor än mindre? Inte en siffra rätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag väntade nio bankdager plus två helger på ett uttag i November och fick vänta tio bankdagar nu i slutet av December igen. Uttag via VISA och det är helt oacceptabelt. Pokerstars skyller på sin "leverantör" men glömmer berätta att det är pokerstars som besämt villkoren för att av ren snålhet sugai sigextra räntedagar på pengarna och anger till "leverantören" vilken dag som pengarna skall sitta på kontot. Ursäkterna om "policy" är bara för att dölja att de själva bestämt de ruttna villkoren för utbetalningarna. Varför skulle världens största pokersajt få sämre villkor än mindre? Inte en siffra rätt!

 

 

Uttag till visa skulle jo ta max 3 arbetsdagar enligt pokerstars. Kan ngn fran pokerstars forklara varfor vissa vantar sa lange pa utbetalning till visa. Detta med utbetalningar maste skotas battre alla har jo inte netteler och moneybookers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...