Gå till innehåll

lotto utomlands?


Jagged

Recommended Posts

Så hur gör man för att gå utanför Sveriges gränser och spela på lotto? Nu menar jag inte att fysiskt åka någonstans, det är inga problem, men går det att göra på nätet?

 

Snubblade över sidan http://www.thelotter.com och blev nyfiken. Är det en seriös sida? Lurendrejeri? Om det är en seriös sida, någon som har erfarenhet av den som kan berätta mer?

 

Sidan känns seriös, dessutom har jag sett den någon gång innan för väldigt länge sedan.

 

 

Det är junågot speciellt med tanken om att vinna 500 000 000 alltså.....

 

 

___________________________________________________________

Dock verkar det vara sjukt dyrt..... De måste ju visserligen jäna pengar, men tex svenska Lotto, som kostar 60 kr för 10 kostar $19,50, vilket blir närmare 140 kr.... mer än dubbla priset...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo jag ser ironin att man som pokerspelare ens tittar åt något med så dåliga odds som lotto, men trots allt är det ju alltid någon som vinner.......

 

Det ger väl lika mycket att spela utomlands som det gör att spela i Sverige, men spelar alla här inne bara på en pokersida?

 

 

Ifall jag vinner på lotto någon gång, så kommer jag skriva det i den här tråden, efterföljt av ett I DITT ANSIKTE:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...