Gå till innehåll

Paf/Sviten Deepstack Cruises - 13/12


Recommended Posts

  • Svars 130
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

0–20 –åring får resa

- I sällskap med vårdnadshavare (mor, far, vårdnadshavare)

- I sällskap med person som fått fullmakt av vårdnadshavaren och är över 30 år, familjemedlem* eller övervakare (max 2 barn utöver egna per familjemedlem/övervakare). Tillstånd (pdf) för resa undertecknat av vårdnadshavare skall medföras.

 

Men frågan är ju om man får spela poker, man får ju som 18 åring spela black jack osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket trevligt och bra initiativ! Började tro att pokerkryssningarna var ett minne blott. Tror att det är ett bra drag att låta alla spela sidospelen, på så vis får ni nog med de som annars skulle tvekat.

 

Har dock några frågor. Vilka nivåer kommer sidospelen att hålla? Förstår om det inte är hugget i sten men för en glad amatör som jag själv där 20/20 och 500 SNG känns som en behaglig nivå vore det bra att kunna få en liten fingervisning.

 

Dessutom undrar jag om det kommer att finnas ordentligt med sidospel igång från start, eller om man kommer att få vänta på att turneringsbord ska bli lediga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mycket trevligt och bra initiativ! Började tro att pokerkryssningarna var ett minne blott. Tror att det är ett bra drag att låta alla spela sidospelen, på så vis får ni nog med de som annars skulle tvekat.

 

Har dock några frågor. Vilka nivåer kommer sidospelen att hålla? Förstår om det inte är hugget i sten men för en glad amatör som jag själv där 20/20 och 500 SNG känns som en behaglig nivå vore det bra att kunna få en liten fingervisning.

 

Dessutom undrar jag om det kommer att finnas ordentligt med sidospel igång från start, eller om man kommer att få vänta på att turneringsbord ska bli lediga?

Vi kommer att ha sidospel efter önskemål. Lägsta blir 10-10 och högsta, ja det bestämmer ni själva. Sit&Go från 500 precis som du önskar.

 

Gia Carneström, Paf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir jag väldigt förrvirrad :P.

 

Den 13 december smäller det igen på Östersjön! Paf.com Sviten deepstack cruise, med en beräknad prispott på 300 000 kronor, spelas på Galaxy.

 

Antalet platser är begränsat till 100 och "först till kvarn"-principen gäller. Åldergränsen för spelare är 18 år! Du kan antingen köpa in dig direkt i turneringen, inköp till turneringen är 3500kr, eller spela satelliter på Paf.com

 

Bokning sker hos Tallink Silja på tel 08-666 33 33. Pris från 516:-/person*. Eventuellt inköp till turningen tillkommer med 3500:-. Åldersgräns 21 år. Herr och damplats kan ej bokas.

 

*) I priset ingår hytt och resa t/r, buffemiddag samt behörighet att delta i evenemanget.

 

18 års åldersgräns.

Herr- o damplats kan ej bokas

 

Från http://www.tallinksilja.com.

 

Har ni ändrat åldersgränsen eller är det någon som har hackat sidan och önsketänker :P?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I cashgamen kommer det finnas SH bord? Hade vart neet. Dealers utgår jag ifrån, men skönt att få det bekräftat. Yes no? :)

Om det finns möjlighet så vill vi självfallet att alla spelare skall få möjlighet att spela "sitt spel", när det gäller blinds, disciplin etc. Vi vill dock inte att spelare skall behöva sitta och vänta på att ett nytt bord ska öppnas, när det sitter 6 spelare och det är kappat vid ett bord. OM det finns tillgång till bord och dealers ska vi självfallet köra SH också.

 

Gia Carneström - Paf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu blir jag väldigt förrvirrad :P.

 

Den 13 december smäller det igen på Östersjön! Paf.com Sviten deepstack cruise, med en beräknad prispott på 300 000 kronor, spelas på Galaxy.

 

Antalet platser är begränsat till 100 och "först till kvarn"-principen gäller. Åldergränsen för spelare är 18 år! Du kan antingen köpa in dig direkt i turneringen, inköp till turneringen är 3500kr, eller spela satelliter på Paf.com

 

Bokning sker hos Tallink Silja på tel 08-666 33 33. Pris från 516:-/person*. Eventuellt inköp till turningen tillkommer med 3500:-. Åldersgräns 21 år. Herr och damplats kan ej bokas.

 

*) I priset ingår hytt och resa t/r, buffemiddag samt behörighet att delta i evenemanget.

 

18 års åldersgräns.

Herr- o damplats kan ej bokas

 

Från http://www.tallinksilja.com.

 

Har ni ändrat åldersgränsen eller är det någon som har hackat sidan och önsketänker :P?

 

The Office goes hackers......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...