Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

Finns väl ingen site som har så bra bord som ongames minitables? Men det kanske är en vanesak. Prova göra stars eller ftps bord så små. Tycker personligen det är den bästa strukturen med all nödvändig info och klart och tydligt med pottstorlek/betsize/kort. Det enda som inte går är att ha ett hud men eftersom jag personligen inte använder hud så drabbar det inte mig.

 

EDIT:

 

Annars ser det rätt bra ut. Bättre turrelobby med payoutstruktur i klienten och införandet av ante gillas.

 

I övrigt,

 

Nu förstår jag dig inte riktigt. Men de klienter som har tydligast miniview i dagsläget är utan tvekan prima och ongame. Men den nya versionen av ongame tar bort dem från listan.

 

Det positiva med nya klienten är lobbyn för multi table turneringar. Men det är också det enda tyvärr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu förstår jag dig inte riktigt. Men de klienter som har tydligast miniview i dagsläget är utan tvekan prima och ongame. Men den nya versionen av ongame tar bort dem från listan.

 

Det positiva med nya klienten är lobbyn för multi table turneringar. Men det är också det enda tyvärr.

 

Missförstod ditt tidigare inlägg. Trodde du menade det gamla miniformatet, har inte provat det nya.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns väl ingen site som har så bra bord som ongames minitables? Men det kanske är en vanesak. Prova göra stars eller ftps bord så små. Tycker personligen det är den bästa strukturen med all nödvändig info och klart och tydligt med pottstorlek/betsize/kort. Det enda som inte går är att ha ett hud men eftersom jag personligen inte använder hud så drabbar det inte mig.

 

EDIT:

 

Annars ser det rätt bra ut. Bättre turrelobby med payoutstruktur i klienten och införandet av ante gillas.

 

I övrigt,

Det har alltid funkat med hud. Med PT2 var det lite pill att få statsen på rätt plats, men det stöds ju av HEM och det lär inte vara några problem med PT3...

 

Synd att den nya plattformen drar så mycket datorkraft om det stämmer. Bra att de har insett att de inte kan skriva HHsen till en seg databas iaf. De kommer skrivas till textfiler nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det har alltid funkat med hud. Med PT2 var det lite pill att få statsen på rätt plats, men det stöds ju av HEM och det lär inte vara några problem med PT3...

 

Synd att den nya plattformen drar så mycket datorkraft om det stämmer. Bra att de har insett att de inte kan skriva HHsen till en seg databas iaf. De kommer skrivas till textfiler nu.

 

Jo fungerat men det blir fruktansvärt rörigt, fast det är säkert en vanesak.

 

ante i donkaments antar jag eller kommer det även till CGs?

 

Vet inte, turrar antog jag iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får någon igång HUD:en från PT3?

 

Testat med: Version:3.00 beta 28 ?

Read the release thread here.

 

 

Ongame P5 engine and PT3

Beta 28, which was released earlier today, supports the new P5 software.

kraada wrote:That said, we have gotten enough hand histories to add support in the next Beta release for the P5 engine,
however tournament support will not be available becuase OnGame's tournament hand histories do not contain a unique identifier
(tournament number/hand number) so we cannot import them into the database at this point. Once that gets changed, we will add tournament support as well.

If you play tournaments or SNGs at OnGame then you should write support and ask them to fix this ASAP.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sng kön är som vilken annan kö som helst . Dvs regga dig på ett bord. Vänta tills det e fullt. då startar det.

 

Finns ingen möjlighet att regga sig i flera. Förut kunde man iaf i normal struktur regga sig på många direkt.. nu blir det att sitta o vänta suck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad finns det för direktiv när det gäller deals på det nya nätverket?

 

Samma som innan nya klieten ska gälla vad jag hört, oavsett vad du hade

 

har nån hittat cashgame waitinglist i nya klienten?

 

Finns ej, verkar väldigt vettigt att skapa en klient utan väntelista!

 

 

 

Varför ett byte där de tar bort saker som waitinglist, och framför allt att kunna skapa egna bord, vilket jag tyckte var bland det mest positiva på ongame.

 

Alltid gillat Ongames klient så får hoppas man kan vänja sig vid den här även om den verkar vara till det sämre.

 

Idiotas!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok. Ni som har gamla bättre deals, kommer dessa att fortsätta gälla? Jag har inte spelat på Ongame sedan mitt skin la ner. Tänker inte börja spela där om jag max kan max få 40% och andra spelare har +60%.

 

Enda sättet officiellt är att bonus hoppa. Inga problem. Massa ongame siter med 8x signup. Sedan kommer det reloads då och då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ärligt talat den nya klienten är katastrof, hoppas dem fixar det fort.

 

Riktigt bra jobbat ju...

 

Någon som vet om det går att föra över notes? Hittar ingen sån fil i mappen för den nya klienten...

 

 

Bläddrade igenom borden förut och tyckte jag såg en note på en spelare, inte helt säker dock. Kan dom inte bara ligga kvar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker klienten verkar bra. Klart det är ovant då man spelat på samma klient i 2 år men roligt med en fräsch klient.

 

Måste fixas:

 

- Waiting list, annars lämnar jag ongame

 

- Pop-up table vi händelse, inte lika viktigt men störande om man inte kommer kunna ta bort det.

 

 

Jag är också glad om alla andra hatar den då fisk antagligen tål en dålig klient bättre än multitablande regs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...