Gå till innehåll

ONGAME: Ny programvara


EmWi

Recommended Posts

  • Svars 619
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skriv till supporten så skall det nog inte vara några problem med refund... Bara så jävla drygt att man får ha koll på vad man spelar och på allt som går snett.

 

 

Har mailat, får hoppas det löser sig. ( de har nog en del mail att läsa efter sista dagarnas strul)

Tack för svaret, dock.

 

Fan, jag har kvalat in till en turre på söndag med FETA livepaket i potten, som jag så gärna vill spela.

Törs man...

Smärre tiltvarning om skiten fryser i fel läge där!

 

Märkligt att Bwin, som jag fått för mig är ett av de större spelbolagen i världen, inte kan sy ihop en fungerande pokerklient!

 

Inte bara utbetalningsproblemen, de har reklam på sin sida för turneringar som redan gått, de svarar mycket sent på mail, det är omöjligt för en ny kund att hitta vilken turnering han vunnit plats i efter en satellitvinst m.m.

 

I prislistan på den jag vann tex fanns det bara plats för bokstäver som berättade om en liveturre. När jag googlade runt hittade jag (ej på bwin-sidan) info om att man även fick ytterligare ett livepaket!

 

Hoppas de får ordning på skiten dock, nu när jag äntligen hittat ett nätverk med en stor del spelare som är sämre än mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt säker på att jag saknar 1k från min senaste session. Har dock inget HEM som kan bekräfta detta, pengarna har varit borta i ca 36 timmar. Hur länge sparas alla HHs innan de raderas?

 

detta har hänt mig oxå, ligger även jag minus ca. $1k. dock inga bevis för det. Har du fått igen pengarna? En del av mina pengar har varit borta i ca. 3 dygn nu.

 

Är det någon som kan lira shorthanded NL200 cash på ongame nu? Under hela dagen har jag tittat men inga bord har ploppat upp..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello HERO

 

Due to memory load requirements some players are experiencing computer system freezes.

We are working diligently to lessen the memory requirements of both the Java and download client.

As we work to improve the game experience we would suggest limiting your play to one or two tables. And test additional table play with minimum stake risk until you have identified your computers limit of the current game client.

We apologize for this inconvenience and want you to be assured we are doing everything possible to remove this issue.

 

See you at the tables!

ONGAME WUZZNAME SITE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello HERO

 

Due to memory load requirements some players are experiencing computer system freezes.

We are working diligently to lessen the memory requirements of both the Java and download client.

As we work to improve the game experience we would suggest limiting your play to one or two tables. And test additional table play with minimum stake risk until you have identified your computers limit of the current game client.

We apologize for this inconvenience and want you to be assured we are doing everything possible to remove this issue.

 

See you at the tables!

ONGAME WUZZNAME SITE

 

Fick samma mail, och nu nån timme senare skickar samma sida ett mail med ett bonuserbjudande och en lista på fantastiska förändringar som de påstår gjort att "Cash Game play has greatly improved".

 

När Ongame slutar håna sina kunder kanske jag kommer tillbaka...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir utkastad ifrån klienten hela tiden, har försökt ett par gånger nu och fått igång ett par bord, men samma sak hela tiden. Klienten bara stängs ner och jag får detta meddelande:

 

Application error

 

The application encounted an unexpected problem & was forced to terminate

(boost::filesystem::remove: Det går inte komma åt filen eftersom den används av en annan process

 

 

???? har spelat dagligen på denna klienten senaste månaden, men aldrig hänt innan...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello HERO

 

Due to memory load requirements some players are experiencing computer system freezes.

We are working diligently to lessen the memory requirements of both the Java and download client.

As we work to improve the game experience we would suggest limiting your play to one or two tables. And test additional table play with minimum stake risk until you have identified your computers limit of the current game client.

We apologize for this inconvenience and want you to be assured we are doing everything possible to remove this issue.

 

See you at the tables!

ONGAME WUZZNAME SITE

 

LOL, har dock gjort en grej som improvade spelet lite. Deletade handhistory.log orginalet i p5 mappen och la den i archives, gör detta lite då och då för att hålla den liten och då flyter HM+ongame mycket bättre än innan.

 

Kan nu spela 6 bord utan delay iallafall, innan var det katastrof. Fortfarande sjukt att ongame inte fixar en klient som inte är så krävande, går inte ens jämföra med entractions då man får upp 10+ bord utan att ens känna av delay.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir utkastad ifrån klienten hela tiden, har försökt ett par gånger nu och fått igång ett par bord, men samma sak hela tiden. Klienten bara stängs ner och jag får detta meddelande:

 

Application error

 

The application encounted an unexpected problem & was forced to terminate

(boost::filesystem::remove: Det går inte komma åt filen eftersom den används av en annan process

 

 

???? har spelat dagligen på denna klienten senaste månaden, men aldrig hänt innan...

 

 

Ja då var vi två. För mig står det inte "Application error" utan allt bara stängs ned. Började för en stund sen, har inte varit problem tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ser bra ut?

Vad gör väl det när eländet inte funkar som det ska?!

 

Skiten slår mig som en trampolin nyllet dagligen nu..börjar fan bli beroende av svullen näsa och värktabletter.

 

Vad kostade P5:ans slumpgenerator? Något så introvert-riggat elände finns ju fan inte ens på kartan vad gäller varians..

:evil:

 

Nä..Ongame just nu syyyyyyger storsnabel!

Det var bättre förr!

/Gratis Blåpiller till Dramaten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som snackar om att den drar mycket CPU måste ju ha en dator från 1999 eller nåt? Jag spelar 9 bord och det drar inte mycket CPU och jag har absolut inte en bra dator.

 

Mmmm..de har karvat i den buggen iaf..första releasen frös hela bredbandsbolaget till Sydpolen. Tre datorer hemma, hyfsade prestanda och man hörde hur Ongame fullkomligt frossade i CPU:n..

 

Har du en dator från denna sida milleniumskiftet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Är det någon mer än jag som fick problem i tisdags? (1/9) Det jag råkade ut för var att en SnG aldrig startade, utan bara försvann fast klienten drog 22 dollar från mitt konto. Jag startade om 2 ggr, men den var och förblev försvunnen. Fanns inte i listan över mina pågående spel heller. Vidare så försvann de $40 jag vann på sista bordet och har fortfarande inte kommit in.

 

Jag mailade naturligtvis mitt Skins support om detta redan samma kväll, men de har fortfarande inte gett mig något svar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon mer än jag som fick problem i tisdags? (1/9) Det jag råkade ut för var att en SnG aldrig startade, utan bara försvann fast klienten drog 22 dollar från mitt konto. Jag startade om 2 ggr, men den var och förblev försvunnen. Fanns inte i listan över mina pågående spel heller. Vidare så försvann de $40 jag vann på sista bordet och har fortfarande inte kommit in.

 

Jag mailade naturligtvis mitt Skins support om detta redan samma kväll, men de har fortfarande inte gett mig något svar.

 

Samma här, var det runt klockan 10 på kvällen? Fattas ett par hundra dollar för mig, mitt skin har kontaktat ongame men sen har jag inte hört nåt mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...