Gå till innehåll

Viasat Sport tror dom blivit C+


MacDaddy

Recommended Posts

Va i helvete har hänt med viasatsport. Nu ska de ha 100kr och binda en till ett 12mån abbonnemang helt plötsligt. Förut tog de bara 69kr vilket var ett rån det också men man kunde iaf abbonnera 1månad i taget.

De har ju inte fått något nytt heller i programtablån utan de har tom tappat bundesliga som de hade förra säsongen.

Enda de fått är några kommentatorer. WOW. Men jäklar vad de fått PR för det där. Sen har de bytt namn på kanalerna Viasat sport 1-3 till de inriktningarna de redan har haft ett bra tag. Man får känslan av att de nu är fotbollskanalen nr1 men de visar bara lite fotboll tis/ons varannan vecka. Resten är Groningen vs Alkmar. Mellan Maj-Okt är det testbild 24/7 typ.

Prisökningen/sämre abbonnemangsvillkor ska alltså försvaras med Glenn Strömberg(?) och att kanalerna bytt namn?

 

Dessutom har de nu berövat oss de bästa matcherna som tidigare gått i TV6 och nu ser jag att de dessutom dragit ur pluggen på onsdagsmatchen som tidigare gått på TV6.

 

ALDRIG att jag ger mig. De ska inte ha en krona. Tänkte plöjsa 69kr för nån månad men nu kommer jag aldrig abbonnera på en kanal som med hjälp av PR försöker få det att se ut som det är en bättre kanal än det är. Den är ju tom sämre än förra året om man ser till innehåll!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller helt med dig Macc. Viasat är ett gäng jönsar. Fast jag får erkänna att jag är glad över att man nu slipper hemska Glenn Strömberg på 6an sen de gjort om i kanalerna. Vet ingen kommentator som drar så mycket negativ energi till fotbollsmatcher som honom.

 

Irriterar mig som fan på att de stulit onsdagsmatchen från TV6. Förstår givetvis att de betalat dyrt för Champions League och vill tjäna så mkt som möjligt på det, men någon sunkig match kunde de väl låta oss titta på på osndagar också iaf. Fener-Arsenal var ju en på pappret kass match som blev rolig lixom ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De har bundesliga i år också, är först ifrån 09/10 som Eurosport har rättigheterna. Sen visar de Fransk ligafotboll också, plus en hel del landslagsfotboll.

 

Bara nämnde bundesliga i förbifarten, det är ju inget någon betalar en krona för.

SJälva poängen med inlägget var ju att de INTE förbättrat utbudet ett skit senaste året ändå tror de att de ska kunna ta ut dessa priserna tacl vare nån jävla kommentator.

 

Jag har tidigare haft C+ i 2år så jag kan plöjsa om jag känner att det är värt det men med viasat så får de ju för fan ta o fixa något mer än CL varannan vecka i 7mån/året.

F1 kan de ju ta o stoppa upp nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...