Gå till innehåll

Statistiken som visas i lobbyn


two_aces

Recommended Posts

När det gäller siffror för borden som visas i lobbyn, Avg pot, Plr/Flp och H/hr, hur många händer baseras dessa på, någon som vet? Vad jag sett verkar det inte vara jättemånga händer, det kan ändras ganska mkt på kort tid. Någon som vet vad som gäller på andra sidor, och vad är egentligen rimligt, jag vet inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När det gäller siffror för borden som visas i lobbyn, Avg pot, Plr/Flp och H/hr, hur många händer baseras dessa på, någon som vet? Vad jag sett verkar det inte vara jättemånga händer, det kan ändras ganska mkt på kort tid. Någon som vet vad som gäller på andra sidor, och vad är egentligen rimligt, jag vet inte.

 

Inte bara det utan det skiljer enormt mellan olika pokerrum. Antingen måste en del mygla med % spelade floppar och av. potts. eller så kan man räkna olika sätt?!?!

 

Jag har oxå undrat över detta !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kolla ni andra mkt på denna statistik vid table-selection eller går ni bara på spelarna vid bordet?

 

Skulle vilja säga att vissa spelare vid ett givet bord skapar ett gynnsammare spel än andra. Dvs. att ett bordsstatistiken är en funktion av spelarna. Själv brukar jag sortera efter avg. pot och kika vilka som spelar och sedan bestämma mig om jag ska sätta mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...