Gå till innehåll

Kroonan bonushorar! Äger SNGs och klonkar MTTs :D


KungKroon

Recommended Posts

Tjo!

 

Säkert ingen som kommer ihåg mig, men hängde här en hel del för ca 1-2 år sedan. Har inte spelat extremt aktivt under året, men har iaf varit vinnande i princip hela tiden.

 

Klonkade $600 i en turre för ca en månad sedan och har spelat upp det till $1351. Jag kommer nästan bara att spela SNGs blandat med en och annan MTT.

Multitablar 4 bord men hade helst spelat 6-8. Ska antagligen investera i en till skärm för att göra detta möjligt.

Jag har ganska höga BR-krav och spelar med minst 100 inköp i rullen. Mao spelar jag $11 SNGs nu och kommer att spela $22 när jag når $2200.

 

Jag var dum nog att hoppa av skolan pga bristande motivation. Ska ta tag i mig själv och börja på komvux i början av nästa år.

Jag har sagt upp mig från jobbet och har två veckor kvar att jobba. Mao har jag 2 månaders ledighet innan skolan börjar. Dessa månader kommer främst att ägnas åt poker och körskola.

 

Lite om mitt sorgliga jag:

Jag är en inbiten hårdrockare och bland favoritbanden finns Sabaton, Ensiferum, Black Sabbath, Rush, Rhapsody, Edguy och Dream Theater.

Jag spelar gitarr i metalbandet Stormhold (tidigare Inzane). Om nån är intresserad så finns några låtar på http://www.myspace.com/stormholdsweden

 

Mål att uppnå innan 2009:

 

Poker -

Grinda mig upp till $2200.

Spela mitt A-game hela tiden utan att tilta.

Nå 6000 partypoints så att jag får en VIP-värd att klaga hos.

 

Övrigt -

Ta körkort.

Sluta röka.

Börja träna.

 

Om jag lyckas med allt detta så förtjänar jag 17 nobelpris :D

 

LET THE MADNESS BEGIN!!!:mrgreen: :mrgreen: 8-):-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 90
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Välkommen tillbaka!

 

Lycka till!!!!:-) :-)

 

gl!

 

Tack så mycket! Det blir nog inte så mycket lir de närmsta två veckorna, men sen så jävlar :mrgreen:

 

Lycka till!!

 

Bra musik spelar ni också, har ni släppt nån platta??

 

Tack! Ingen platta än. Endast demoinspelningarna på myspace hittills. Men förhoppningar finns på en kommande platta.

Jag kommer säkert att posta alla gig här, så vill du se oss live nån gång så e de bara å följa dagboken ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss hemkommen och mörbultad ner till tårna. Direkt efter jobbet drog jag till körskolan för teorilektion #1. Jag känner mig hyffsat motiverad och känner att lappen absolut kan klaras av innan det nya året.

 

Orkar inte lira nu, utan det blir sängen och eventuellt nån serie/film på laptoppen. Hoppas på att vakna nån timme innan jobbdags så jag hinner köra en kort session innan den glada resan till helvetesfabriken.

 

Jaaaa, min dygnsrytm är sjuk och det lär inte bli bättre när jag slutar jobba ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stort lycka till!!!:mrgreen:

Kommer hem och hälsar på i helgen så om det är något liveslask på G så e det bara att höra av sig:-P

 

Gött! :D

De blir nog slask hos jani på fredag, om inte alla med liv ska till parken ^^ e du hemma då?

 

Edit: Hur går de för dig? Nåt mer trevligt efter WCOOP-klonken? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tilten är här!!

Spelar bra poker och har normalt flyt, då allting går åt helvete!

Sitter på bekväma stackar i 4 SNGs när internet cpar. Märker att syskonen har kört igång nedladdningar (trots att jag har bett dem att stänga av) och jag dunkar i taket (bor i källaren) och skriker så högt jag kan. Fortfarande inget internet... Springer med världsrekordfart uppför trappan och ser hur ena systern snabbt som fan stänger ner utorrent och hävdar att hon aldrig ens hade igång det.

Kutar ner, och har tappat en hel del marker, men ligger fortfarande helt okej till.

Får sedan det sjukaste kortsnittet någonsin. AA och KK är mer standard än undantag.

Utdragen i varenda jävla pott. 3 fjärdeplatser å 1 tredjeplats.

Borde plussat ca $100 med detta kortsnittet och spelet.

 

Gud är död.

 

Nu blir de film å speedturre kl 20:45.

 

Session: -$23

BR: $1374

 

// dö långsamt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just de ja, blir nog parken för mig även om jag skulle kunna behöva skaffa lite livepoker skills innan EPT Bahamas8-)

 

Annars har det varit ganska lungt med pokern och när jag väl spelat har de inte hållt hela vägen, men kan väll knappast klaga efter min september månad:-P

 

GL ännu en gång så får vi se om jag kommer och donerar på fredag;-)

 

Kvalat till bahamas eller payar du? grattis om du klonkade kvalplats :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får väll tacka då jag kvalat:mrgreen:

Dock har jag väll payat ca. 10k$ i kval för ett 14k$ pkt, men låter bättre att bara säga man har kvalat till folket därhemma:roll:

 

Men vi får ta och dra på den där danmarksresan någongång, så man får lite träning i hur riktigt liveslask ska gå till:-P

 

mm ja e skitsugen på Danmark! Ska vi ta de nån gång innan jul?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...