Gå till innehåll

Det liv jag älskar att leva, tar långsamt livet av mig


Peruken80

Recommended Posts

  • Svars 79
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

5. Absolut ja,som att knata iväg till jobbet vilken dag i veckan som helst i fem år

 

din fritid, familj, dina hobbys, dina vänner, ev. dina barn? förstår inte hur man kan jämföra att jobba med fängelse? förutom den ekonomiska synpunkten i den här frågeställningen då. men sjuk e du iaf

 

hade jag haft 10 mil över hade jag skickat in dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

din fritid, familj, dina hobbys, dina vänner, ev. dina barn? förstår inte hur man kan jämföra att jobba med fängelse? förutom den ekonomiska synpunkten i den här frågeställningen då. men sjuk e du iaf

 

hade jag haft 10 mil över hade jag skickat in dig.

 

Och du har gort en repa då förstår jag eller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I måndags skulle jag ta en paus från pokern i några timmar för att kolla på Bajen-DIF, för sedan återvänd till mitt älskade pokerrace. Som vanligt sket sig allt, kvällen slutade på en efterfest som pågick till 11.00. Det dracks massvis med sprit och "coca-cola". Det är först nu jag börjar bli helt återställd. Nu blir det full satsning på poker, inte en droppe sprit tills racet är slut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen blir det ju en baggis att äta bajs, släta av uteliggare, sitta på kåken, säga fitta tiill alla och låta bögar kladda ihop sidorna i mittuppslaget.

 

Mänskliga känslor gör ingen rik:twisted:

 

Fick bara en sjuk bild av om man skulle vara tvungen att använda sig av alla punkter och vad betalningen skulle bli och tankarna för mig till Benicio del Toro i Fear and Loathing in Las Vegas när han sitter i baren på tivolit, en jävligt skön rulle för er som inte sett den.

 

Den som någonsin nämner eller ens i sin vildaste fantasi nynnar något om nån jävla dagboksrigg e sjuk i huvudet och bör befinna sig långt ifrån mig, det är lika säkert som det är meningslöst att kolla klart på porrfilmen när man har kommit.

 

OOOKEY! Beear is back again!

Är det någon som har sett DaBeears vidoer på pokertube? stort underhållningsvärde utlovas. Speciellt när han sitter och väljer ut sex händer i en 40 min video och fem av dom är typ AA mot KK pre. Kan inte sluta skratta. Det är min nya TiltRemover...

Vad har ni för bra tips på sånt som kan få en avtiltad?? Alla bra svar belönas med PM som innehåller ett av världens tråkigaste skämt och alla dåliga svar får en söderkyss, för er som vet vad det är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Jag har inte haft lust att skriva på ett tag, men såg att någon nyligen hade varit och kladdat i min dagbok och vips fick jag lust att skriva av mig lite.

 

Tog en liten paus från pokern och passade på att ta en välbehövlig semester i Goa med två galna icke pokerspelande polare. Trodde jag skulle komma hem utvilad och sjuuuuukt pokersugen, men något gick jävligt snett på vägen.....som vanligt när det gäller mig. Jag skyller allt på spriten och "coca cola". Det blir enklast så.

 

Min gamla tur soffa svek mig och har inga planer på att ta tillbaks min nyinköpta divansoffan. Så det blev ett besök till närmaste möbelaffär och införskaffa sig en ny som kommer vecka 51. Är riktigt nöjd med köpet och har inga planer på att slänga den här......inte just nu i alla fall.

Det blev en ny TV och en bärbar också, men som vanligt kommer jag och datorer inte överens och den har redan börjat strula...........HATAR DATORER. Stämmer det att en Mac aldrig strular? Jag har alltid undrat när dom ska göra en dator som ALDRIG strular.....tänk om den funnits där hela tiden?

 

Sen grämer jag mig lite för dollarns uppgång, tog ut 37k $ när den stod i 5.90 kr i början av sommarn. Eller grämer…jag hade ju inte något val. Jag hade ju bestämt att jag skulle till EM och vara ledig resten av sommarn. Skit samma, nu är det SvS som gäller och det verkar jävligt lovande.

 

Har förresten blivit kär ………inte i en tjej för det har jag redan en jävligt grinig av, utan en KLOCKA. Hittade den av en slump när jag var i stan nyligen med min griniga tjej. Tänkte precis slå till när hon kommer fram och frågar vad jag håller på med. VAAAAAA FAAAAAAANNN skulle hon vara med för. Hennes argument var att jag hade köpt så mycket saker nyligen och att det var JUL SNART……………………..JUUUUUULLL???????????? Vadå jul? Det är väl inte så jävla dyrt och jag kan nästa garantera att surkärringen inte har tänkt att köpa den till mig i julklapp. Så jag får väl åka in själv och ge mig en tidig julklapp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäsp vad långtråkigt det är att bara spela 5 bord. Har börjat ha på ATG Live sammtidigt på kvällarna. Hoppas det inte blir för dyrt bara. Undra om man kan klassa mig som speltorsk?

 

Jag har inte haft lust att skriva på ett tag, men såg att någon nyligen hade varit och kladdat i min dagbok och vips fick jag lust att skriva av mig lite.

 

Tog en liten paus från pokern och passade på att ta en välbehövlig semester i Goa med två galna icke pokerspelande polare. Trodde jag skulle komma hem utvilad och sjuuuuukt pokersugen, men något gick jävligt snett på vägen.....som vanligt när det gäller mig. Jag skyller allt på spriten och "coca cola". Det blir enklast så.

 

Min gamla tur soffa svek mig och har inga planer på att ta tillbaks min nyinköpta divansoffan. Så det blev ett besök till närmaste möbelaffär och införskaffa sig en ny som kommer vecka 51. Är riktigt nöjd med köpet och har inga planer på att slänga den här......inte just nu i alla fall.

Det blev en ny TV och en bärbar också, men som vanligt kommer jag och datorer inte överens och den har redan börjat strula...........HATAR DATORER. Stämmer det att en Mac aldrig strular? Jag har alltid undrat när dom ska göra en dator som ALDRIG strular.....tänk om den funnits där hela tiden?

 

Sen grämer jag mig lite för dollarns uppgång, tog ut 37k $ när den stod i 5.90 kr i början av sommarn. Eller grämer…jag hade ju inte något val. Jag hade ju bestämt att jag skulle till EM och vara ledig resten av sommarn. Skit samma, nu är det SvS som gäller och det verkar jävligt lovande.

 

Har förresten blivit kär ………inte i en tjej för det har jag redan en jävligt grinig av, utan en KLOCKA. Hittade den av en slump när jag var i stan nyligen med min griniga tjej. Tänkte precis slå till när hon kommer fram och frågar vad jag håller på med. VAAAAAA FAAAAAAANNN skulle hon vara med för. Hennes argument var att jag hade köpt så mycket saker nyligen och att det var JUL SNART……………………..JUUUUUULLL???????????? Vadå jul? Det är väl inte så jävla dyrt och jag kan nästa garantera att surkärringen inte har tänkt att köpa den till mig i julklapp. Så jag får väl åka in själv och ge mig en tidig julklapp.

 

 

Köp dig 2 presenter, så hon kan bli extra tjurig, hehe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka nivåer på svs spelas det?

Spelar just nu 2,5-5 och 5-10, har inte lust att sätta in en helt ny rulle.

 

Äta bajs??? det kan sätta sina spår resten av livet.

Det har du faktiskt rätt i. Det kan förstöra ens liv.

Jag tex. börjar spy/hulka när mina polare säger "Tänk att du dricker en varm 7,2 med sand i". Jag vet inte varför jag gör det, men det som hände var att vi var på Öland och spelade fotboll på stranden. Efter ett tag skulle jag dricka upp min öl, en stockholms 7,2.......fan vad sjukt, jag sitter och hulkar nu....jaja, den var sjukt varm och avslagen med massor av sand och en fortfarande okänd geggamoja. Spydde rakt ut och mådde sjukt dåligt resten av dan.

 

Sen har jag på senare tid haft jävligt svårt att dricka gulaktiga drycker. Jag kom på min polare att han brukar pissa i 2L petflaskor när han spelar poker. Han är så jävla lat att han inte ens orkar gå på toa.

 

Det finns fler om mina polare, men ska käka nu.

 

Förresten börjar ATG Live bli ganska dyrt nu. Ligger back c:a 10k kr denna vecka. Finns det inga travexperter där ute?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

* kyssa en riktigt äcklig uteliggare/knarkare i typ tio sekunder för 50 000 kr?

NEJ

 

* äta en liten bajskorv för 100 000 kr?

nej. Dock inte säker.

 

* vika ut dig naken i en bögporrtidning/porrtidning för tjejerna, alltså bara foton, ingen penetrering för 200 000 kr.

nej

 

* avsluta varje mening i ett HELT år med "din jävla fitta" (eller kuk så jag slipper feministattackerna). Ett exempel: mamma: hur gick pokern igår? du: jag plussade 7 inköp din jävla fitta. Detta belönas med hela 1 000 000 kr.

nej

 

* skulle du sitta i fängelse i fem år för 10 000 000 kr.

 

JAAAAAAAA

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...