Gå till innehåll

The Well - Puni


Elitloppet

Recommended Posts

  • Svars 123
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Öhhh har absolut ingen aning om varför min gamla asdåliga well blev aktuell igen, menmen, jag svarar väl antar jag.

 

 

Vad är den sjukaste sexuella fantasin du har haft?

Kommer faktikst inte ihåg några specifika. Tråkigt men sant. Skulle iofs vara trevligt att få lite marker uppstoppade i rumpan istället för den äckliga motriggen som slagit till just nu.

 

Du måste välja:

 

Att starta varje morgon i resten av ditt liv med att knäcka ett 6-pack öl till frukost (valfri sort, dock ej alkoholfri ofc)

 

Eller

 

Att vara bakfull varje dag resten av ditt liv mellan 08.00-17.00

 

peace!

Knäcker mkt mkt mkt hellre sexpacket.

 

Mellan vilka nivåer har du märkt störst skillnad och vad var de främsta skillnaderna?

 

 

Skillnaden melan 1/2 och 2/4 var rätt enorm tyckte jag då iaf. 1/2 spelarna var nits som inte kunde nåt, på 2/4 blev det ett helt annat game. Aggressionen gick upp nåt enormt.

 

Lite skillnad mellan 3/6 och 5/10 också, 5/10 regsen är klart bättre och vissa tkr jag är ruskigt bra. 3/6 är typ samma nivå som 2/4 spelmässigt imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur har de gått för dej de senaste 3 dagarna på poker?

 

Mkt mkt dåligt.

 

Vann du 5 eller fler potter i EPT?

 

 

Hmm ska räkna efter.

En 3-bet med AK, fi foldar.

Snodde blinds två gånger med A6o och AA.

En bluffraise på flopp Q52 med luft

En re-steal med A8o

 

=minst 5. Kan ha glömt nån. Inte illa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Öhhh har absolut ingen aning om varför min gamla asdåliga well blev aktuell igen, menmen, jag svarar väl antar jag.

 

Du underskattar kanske den auran av mystik som omgärdar dig? Pöbelns kunskapstörst är osläckbar och det finns många frågor att ställa.

 

Vilka droger har du tagit?

 

Procentuell risk att ditt liv slutar i självmord? Dödshjälp som oldie räknas.

 

Använder du tandtråd, tungskrapa och eltandborste?

 

Hur mycket kan du bänka? Marklyfta? Knäböja?

 

Hur mycket har du spelat in under 2009? Back? :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem i världen skulle du helst bli coachad av och hur mycket skulle du vara beredd att ge i $/h?

 

Mkt bra fråga. Finns många som jag givetvis jättegärna skulle bli coachad av men just nu har jag fastnat för Phil Galfond, han verkar vara sjukt balanserad osv vilket jag gillar. Däremot vill jag inte överta hans spelstil men det måste man ju inte :)

 

 

Det där med betalningen är intressant. Vet ju hur mycket man ungefär måste betala för de bästa coacherna, och det är ju en del om man säger så. Föredragsvis skulle de väl ligga på 100$/h, då vore jag nöjd :) Men säg 400$ i timmen då, men då vill jag ha minst 10 timmar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du underskattar kanske den auran av mystik som omgärdar dig? Pöbelns kunskapstörst är osläckbar och det finns många frågor att ställa.

 

Vilka droger har du tagit?

 

Procentuell risk att ditt liv slutar i självmord? Dödshjälp som oldie räknas.

 

Använder du tandtråd, tungskrapa och eltandborste?

 

Hur mycket kan du bänka? Marklyfta? Knäböja?

 

Hur mycket har du spelat in under 2009? Back? :-(

 

 

Hahaha, vem är du egentligen?:mrgreen:

 

 

Aldrig tagit droger, förrutom koffein och nikotin. Brukar inget av dessa två till vardags om man bortser från att jag dricker en del cola.

 

 

Tandtråd brukar det bli i nån vecka efter tandläkarbesök, inget av de övriga. Har aldrig haft problem med tänder ännu iaf, vilket kan finna sin anledning i att jag mår psykiskt dåligt om jag är smutsig i munnen så jag är rätt nogrann med borstning iaf :)

 

 

Har aldrig gymmat i hela mitt liv så kan inte svara på nåt av det där. Är dock riktigt liten och klen vilket alla som träffat mig kan intyga, så svaret på frågan blir antagligen : Pinsamt lite :)

 

 

Är nog +-0 eller något back för 09. Lillplussade Januari, låg hyfsat plus i feb innan jag åkte till helvetes-staden Köpenhamn :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en rädsla för att bli flint eller fet innan du hunnit bli tillräckligt gammal för att ingen ska reagera på det?

 

Hur är din dygnsrytm?

 

Du dör eller tre slumpmässiga PF-profiler dör?

 

Du dör eller 5000 slumpmässiga chilienare dör?

 

Har du några syskon?

 

Har du några fobier?

 

Hur ofta fixar du frisyren? Varje dag, eller bara när du går ut?

 

Hur ser dina matvanor ut?

 

Är du grym på att laga mat?

 

Vill du legalisera cannabis?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Gillar du godis?
  • Hur ofta äter du godis?
  • Vilken är din favorit godis?
  • Vad tycker dom om att äta godis på andra dagar än lördagar (godisdagen)?
  • Vilken dag om INTE lördagen, skulle du vilja utnämna som den officiella godisdagen?
  • Tycker du att bridgeblandning och marianne är pensionärsgodis?
  • Har du något speciellt "grind-godis"?
  • Tycker du det är lämpligt att äta godis under ett live cashgame, och vad skulle det då vara för sort?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du en rädsla för att bli flint eller fet innan du hunnit bli tillräckligt gammal för att ingen ska reagera på det? Nej

 

Hur är din dygnsrytm? Sämre än någonsin typ. Somnar väl vid 5.30, uppstigning 13

 

Du dör eller tre slumpmässiga PF-profiler dör? Slumpmässiag PFare

 

Du dör eller 5000 slumpmässiga chilienare dör? Slumpmässiga chilisar

 

Har du några syskon? En bror + halvbror

 

Har du några fobier? Tror inte det.

 

Hur ofta fixar du frisyren? Varje dag, eller bara när du går ut? Knappt ens när jag går ut

 

Hur ser dina matvanor ut? Brukar väl käka 2-3 lagade mål per dag. Äter ute kanske 3-4 gånger i veckan.

 

Är du grym på att laga mat?Inte grym men jag kan laga mat.

 

Vill du legalisera cannabis? Ingen åsikt, för dåligt insatt.

 

 

funkar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Gillar du godis? Guilty
  • Hur ofta äter du godis? Inte så ofta faktiskt. Kanske köper en påse lösgodis varannan helg som räcker dne helgen.
  • Vilken är din favorit godis? De där blå-rosa flaskorna är goda. Sen gillar jag romerska bågar, after eight och wine gums också :)
  • Vad tycker dom om att äta godis på andra dagar än lördagar (godisdagen)?Tycker det är helt ok, men bör ske under statlig övervakning
  • Vilken dag om INTE lördagen, skulle du vilja utnämna som den officiella godisdagen? Fredag är väl mest logisk, men varför inte piffa upp måndagen som ju normalt sett suger?
  • Tycker du att bridgeblandning och marianne är pensionärsgodis? Ja
  • Har du något speciellt "grind-godis"?Nej, brukar mest bli (andra) bullar
  • Tycker du det är lämpligt att äta godis under ett live cashgame, och vad skulle det då vara för sort? Ja om man delar med sig. Det ska vara kladdfritt och sen ska inte hamna för mkt socker eller liknande på kort och bord. Winegums kanske?

 

 

Yeah

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...