Gå till innehåll

Bonussnack för april postas här!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 594
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mycket bra erbjudande från Pacific. Borde gälla alla befintliga kunder.

 

"Deposit at least $50 to your Pacific Poker Account and receive an one time $25 Bonus within 48 hours of your approved deposit! This unbeatable offer cannot be found at any other Online Poker Room.

 

Don't miss out, Deposit Now!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade några extra händer för säkerhets skull (489) och har nu mailat och frågat vad som händer.

 

Jag har varken fått svar på mail än eller bonusen släppt. Jag påpekade i mailet att det som gällde när jag gjorde insättningen var villkoren för mars (dvs max $90 för 450 rejkade) och att det vid den tidpunkten inte fanns någon info om kommande ändringar av villkoren.

 

Jag har fått svar på mitt mail nu. Dåliga och goda nyheter. De dåliga är att de säger att det krävs 720 händer. De goda är att jag enligt dem har spelat 593 händer (vilket mer verkar vara det totala antalet händer, inte rakeade).

 

Precis som du påpekade jag att dessa villkoren inte gällde när jag signade upp, men jag orkar nog inte tjafsa för mycket utan lirar de 130 händer jag har kvar och tar ut bonusen.

 

Detta betyder också att ändringen till 8x samtidigt verkar föra med sig att alla händer räknas (det har rapporterats liknande siffror på BW tidigare), vilket i praktiken gör att det mer är som en 6x eller 7x. Mao är det fortfarande en attraktiv bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här har man gått och väntat på Empire Pokers fina 150 dollars bonus och så händer följande:

 

Spelet går lite halvknackigt fram till att jag klarat av 900 st händer. För att få ut bonusen behövs 1050 händer. Jag ligger ungefär jämnt på spelet efter att ha haft lite oflyt på vägen. Det är dock ingenting mot vad som komma skall. Spelar fyra bord och får nästan samtidigt KK på tre olika bord. Ofarliga floppar och in med degen efter lite turer. På två av borden förlorar jag 50 dollar vardera mot AA, på det tredje bordet ser det ut på följande vis:

 

Jag: KK

Knappen: DD

Small Blind: AA

Big Blind: AA

 

Damerna vinner sedan de hittar ett triss.

 

Back 150 dollar på ungefär 1 minut alltså. Jippie! :)

 

Har nu lirat klart de 1050 händerna och har 150 dollar mindre än när jag började. Har alltså backat 300 dollar på spelet. Inte så bra.

 

Statistiken visar att jag på 1050 rakeade händer fått KK sex gånger. Fem av gångerna var jag uppe mot minst en person med AA och den sjätte gången förlorade jag mot AD som floppade stege. (Jag fick alltså in trissen)

 

Två gånger har jag fått AA. Båda gångerna satt jag på small blind och båda gångerna lade sig alla fram till mig vilket innebar att jag vann stora blinden.

 

Med tre händer kvar att spela floppar jag färgen när jag sitter på AK hjärter. Floppen kommer 2, 7 och 9 i hjärter. Tror ni jag vann handen? Nix, på rivern kommer det upp hjärter knekt och på något märkligt sätt sitter fienden med 8 och 10 i hjärter. Jag lovar härmed att aldrig mer spela på Empire! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

översättning från pokerihuone(=pokerrum)

 

Trevlig vår ärade poker vänner!

Pokerihuone har varit igång nu i drygt 2 månader och det blir bättre hela tiden! Våren till ära bjuder vi dig en vårbonus!

 

***VÅRBONUS***

Pokerbok+pokerset gratis!

Tjäna 1500 VIP under April-Maj så får du välja vilken bok du vill ha av nedanstående;

Super System II (Doyle Brunson)

Theory of Poker (Sklansky)

Small Stakes Hold'em (Miller,Sklansky,Malmuth)

 

Om du har minst 3000 VIP får du också ett pokerset i aluminiumväska. 500st 11,5g chips , 2 pack spelkort, 2st "knappar",tärningar

 

Denna bonus gäller nya och gamla kunder!Priserna skickas under Juni månad.

***30% första insättningsbonus***

bla bla ( den kan väl dom flesta redan)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

översättning från pokerihuone(=pokerrum)

 

Trevlig vår ärade poker vänner!

Pokerihuone har varit igång nu i drygt 2 månader och det blir bättre hela tiden! Våren till ära bjuder vi dig en vårbonus!

 

***VÅRBONUS***

Pokerbok+pokerset gratis!

Tjäna 1500 VIP under April-Maj så får du välja vilken bok du vill ha av nedanstående;

Super System II (Doyle Brunson)

Theory of Poker (Sklansky)

Small Stakes Hold'em (Miller,Sklansky,Malmuth)

 

Om du har minst 3000 VIP får du också ett pokerset i aluminiumväska. 500st 11,5g chips , 2 pack spelkort, 2st "knappar",tärningar

 

Denna bonus gäller nya och gamla kunder!Priserna skickas under Juni månad.

***30% första insättningsbonus***

bla bla ( den kan väl dom flesta redan)

 

ang 30% är det max 200€ 10vip poäng=1€

pardon my finish ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick Expekts bonus utan knussel trots att man är gammal kund, polaren fick det inte, så han smällde iväg ett mail till supporten och undrade varför han inte fick när andra kunder kunde få den. Se svar nedan. Det lönar sig ibland att klaga... ;)

 

"Detta beror på att vi har ändrat förutsättningarna på http://www.pokerguiden.com men självklart skall du få din bonus ändå!

Lycka till med lirandet!"

 

Med Vänlig Hälsning

 

Dan Andersson

Pokersupport

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

översättning från pokerihuone(=pokerrum)

 

Trevlig vår ärade poker vänner!

Pokerihuone har varit igång nu i drygt 2 månader och det blir bättre hela tiden! Våren till ära bjuder vi dig en vårbonus!

 

***VÅRBONUS***

Pokerbok+pokerset gratis!

Tjäna 1500 VIP under April-Maj så får du välja vilken bok du vill ha av nedanstående;

Super System II (Doyle Brunson)

Theory of Poker (Sklansky)

Small Stakes Hold'em (Miller,Sklansky,Malmuth)

 

Om du har minst 3000 VIP får du också ett pokerset i aluminiumväska. 500st 11,5g chips , 2 pack spelkort, 2st "knappar",tärningar

 

Denna bonus gäller nya och gamla kunder!Priserna skickas under Juni månad.

***30% första insättningsbonus***

bla bla ( den kan väl dom flesta redan)

 

ang 30% är det max 200€ 10vip poäng=1€

pardon my finish ;)

 

1 VIP = 1 raked hand?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

översättning från pokerihuone(=pokerrum)

 

Trevlig vår ärade poker vänner!

Pokerihuone har varit igång nu i drygt 2 månader och det blir bättre hela tiden! Våren till ära bjuder vi dig en vårbonus!

 

***VÅRBONUS***

Pokerbok+pokerset gratis!

Tjäna 1500 VIP under April-Maj så får du välja vilken bok du vill ha av nedanstående;

Super System II (Doyle Brunson)

Theory of Poker (Sklansky)

Small Stakes Hold'em (Miller,Sklansky,Malmuth)

 

Om du har minst 3000 VIP får du också ett pokerset i aluminiumväska. 500st 11,5g chips , 2 pack spelkort, 2st "knappar",tärningar

 

Denna bonus gäller nya och gamla kunder!Priserna skickas under Juni månad.

***30% första insättningsbonus***

bla bla ( den kan väl dom flesta redan)

 

ang 30% är det max 200€ 10vip poäng=1€

pardon my finish ;)

 

1 VIP = 1 raked hand?

 

... och hur stor ska potten vara för att det ska räknas som 1 raked hand eller VIP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

översättning från pokerihuone(=pokerrum)

 

Trevlig vår ärade poker vänner!

Pokerihuone har varit igång nu i drygt 2 månader och det blir bättre hela tiden! Våren till ära bjuder vi dig en vårbonus!

 

***VÅRBONUS***

Pokerbok+pokerset gratis!

Tjäna 1500 VIP under April-Maj så får du välja vilken bok du vill ha av nedanstående;

Super System II (Doyle Brunson)

Theory of Poker (Sklansky)

Small Stakes Hold'em (Miller,Sklansky,Malmuth)

 

Om du har minst 3000 VIP får du också ett pokerset i aluminiumväska. 500st 11,5g chips , 2 pack spelkort, 2st "knappar",tärningar

 

Denna bonus gäller nya och gamla kunder!Priserna skickas under Juni månad.

***30% första insättningsbonus***

bla bla ( den kan väl dom flesta redan)

 

Tack för hjälpen !!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som vet om pokerihuones bounsar clearas samtidigt? Alltså: Om jag sätter in 667€ och lirar ihop 3000 VIP på en månad, får jag då en bok, ett chipset och 200€ i bonus?

Jag har mailat deras support och frågat, såfort de svarar skriver jag deras svar.

 

EDIT: Deras svar

Hi,

 

You will have to earn VIP points during the 30 days since deposit was

made. The answers for the rest of your questions will give our marketing

department. I have forwarded your request there.

 

Best Regards,

 

Customer Support Service

 

Pokerihuone

 

Skriver sedan när de svarar på mina andra frågor: om man får alla tre bonusarna och om man kan få bonusen i Sverige.

 

EDIT: De andra två frågorna

Hi Niklas,

 

You will also get the extra bonus(book + pokerset) if you qualify for it by earning atleast the 3000VIP points during April-May. The items will be delivered without any extra cost to you.

 

Best Regards,

Marketing Department

http://www.pokerihuone.com

 

Det är alltså fritt fram att fixa signup bonusen på 30%, sen att spela in VIP-poängen för att få bonusarna, och de fraktar det gratis till dig även fast du bor i Sverige :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VIP pisteet

VIP pisteitä kerrytät pelaamalla oikealla rahalla. Jaot joissa rake on väh. 0,5 lasketaan yhden VIP pisteen arvoiseksi. Eli kaikki jaot joihin olet osallistunut ja joissa rake on ollut väh. 0,5 euroa kerryttää sinun VIP pistetiliäsi yhdellä pisteellä.

 

Nån som fattar detta?? (känns som beskrivningen av vipsystemet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VIP pisteet

VIP pisteitä kerrytät pelaamalla oikealla rahalla. Jaot joissa rake on väh. 0,5 lasketaan yhden VIP pisteen arvoiseksi. Eli kaikki jaot joihin olet osallistunut ja joissa rake on ollut väh. 0,5 euroa kerryttää sinun VIP pistetiliäsi yhdellä pisteellä.

 

Nån som fattar detta?? (känns som beskrivningen av vipsystemet)

Min finske vän sa såhär om det: "raksen måste vara minst 0.5 för att man ska få 1 vip poäng"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan.

 

Jag hade tänkt börja bonushora, och Empires 25% upp till $150 verkar vara en bra start. 1050 rakade händer måste man spela (150x7=1050) på sju dagar om man sätter in beloppet för full bonus ($600). Frågan är om jag hinner det. Hur lång tid uppskattar ni att det tar? Flop% lär väl ligga kring 20.

 

Allt ska spelas på $0,5/$1 och jag lär börja med två bord åt gången (är inte så van med flera) men tror att jag kan övergå till tre efter ett tag och kanske fyra på slutet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...