Gå till innehåll

Shahin @ Mizeria


Shahin86

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

100 inköp back ?

 

Rub it in? /=

 

Ungefär så ge eller ta, och det är på grinden med sngs, backat ganska fint på cg också.

 

In med volym imo. Visst blir man nertaggad vid downswing, men spelar du bra så ere bara att grinda på. Eller rent av lira lite Punto Banco...

 

Vad hände med innebandyn häromsistens?

 

Var det bandy i torsdags? Jag glömde av det helt. Om du menar veckan innan så var jag fighting fit men var sjuk o kände mig riktigt dålig ett tag innan så somnade typ.

 

 

Du är den första som nämnt mer volym, alla andra förespråkar paus.

Jag känner att jag spelar bra, tillräckligt för o få in det som favorit fler gånger än jag går in som dog, men jag känner också att jag inte spelar så bra som jag kan. Tilten är en mindre faktor av det, om jag ska va ärlig är den största faktorn sporten som går just nu.

 

Det är så mkt sport och events alla kanaler och jag småkollar/lyssnar oftast medans jag spelar, men även när jag inte spelar så har jag det i huvet, både matcher som gått och matcher som ska gå. Det stör nog mitt fokus ganska mycket men svårt att undvika OS känns det som. och NBA måste jag följa... och PL är ju viktigast. Chelsea gejmar CL också i veckan... snart börjar baseballen... Hard knock life (=

 

Men så har jag gjort innan också, och då har det ju gått bra, så kanske bara är varians och en bortförklaring med sporten.. Jag vettefan. Man söker ju frenetiskt efter ett svar, en logisk förklaring till varför allt går åt helvete.

 

Men eftersom jag inte kan svaret och är för dålig för o orka ta paus så kör jag på med o grinda vidare o hoppas att det vänder asap.

 

Tack för stödet också era lata copy-pastare (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske beror det på att det är så tidigt men jag har inte garvat såhär mkt på sjukt länge.

 

 

 

 

Jag kollar precis till höger där soffan ligger, och man ser dom där jävlarna, man vet inte varför dom är där, men visst fan har tjejen köpt såna, 2 olika också som ligger där och backupfärger när hon ska byta färgtema. Vad fan gör dom där, man tar ju alltid bort dom när man ska sitta som han säger... hehe.

 

Coupling är en ny favorit garanterat, hade inte hört talas om den förrän några dagar se, har ni inte sett den är det ett måste. Ty Othellish (=

 

"You bring these things into our homes... they sit on our chairs, they watch our televisions........." Så jävla klockrent (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När vi ändå är inne på äldre genialiska BBC-Serier så kan jag varmt rekommendera en gammal kär nöt-serie som gick när Mr Betfriends var ung :-).

 

http://www.youtube.com/watch?v=W7ZubAIq1go&feature=related

http://www.imdb.com/title/tt0111976/

http://en.wikipedia.org/wiki/Game_On_(UK_TV_series)

 

Game On!

 

Med vänliga hälsningar

Kenneth / Betfriends.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett snabbt 100BIhål är nog oftare (inte alltid) nåt som är galet än varians. Take a brake or take a KitteKat.

 

Det kan ju iof vara OS som förstört magnetfältet.. så har du inte hittat plussen närmsta veckan: Hångla med tjejen och servera 3rätters där hemma i en vecka. Man lyckas glömma poker om man ska glo i kokboken hur länge sparris ska koka samtidigt som såsen håller på o brännas vid.

 

 

 

 

Yes U can!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske beror det på att det är så tidigt men jag har inte garvat såhär mkt på sjukt länge.

 

 

 

 

Jag kollar precis till höger där soffan ligger, och man ser dom där jävlarna, man vet inte varför dom är där, men visst fan har tjejen köpt såna, 2 olika också som ligger där och backupfärger när hon ska byta färgtema. Vad fan gör dom där, man tar ju alltid bort dom när man ska sitta som han säger... hehe.

 

Coupling är en ny favorit garanterat, hade inte hört talas om den förrän några dagar se, har ni inte sett den är det ett måste. Ty Othellish (=

 

"You bring these things into our homes... they sit on our chairs, they watch our televisions........." Så jävla klockrent (=

 

haha ja coupling är guld verkligen! en annan höjdar-scen är den när steve står upp för mäns rättigheter i allmänhet och toalettlås i synnerhet.

 

 

klippet är roligare om man ser hela avsnittet, men ändå klassiskt.

 

för övrigt; 5 år på pokerforum och kan fortfarande inte lägga upp en youtube-vid :)

 

gl med liret

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ett snabbt 100BIhål är nog oftare (inte alltid) nåt som är galet än varians. Take a brake or take a KitteKat.

 

Det kan ju iof vara OS som förstört magnetfältet.. så har du inte hittat plussen närmsta veckan: Hångla med tjejen och servera 3rätters där hemma i en vecka. Man lyckas glömma poker om man ska glo i kokboken hur länge sparris ska koka samtidigt som såsen håller på o brännas vid.

 

 

Paus är något jag funderat på, kanske gör det ett par dagar men att laga mat blir ett big no no hehe. Tjejen uppskattade idén dock (=

 

 

 

haha ja coupling är guld verkligen! en annan höjdar-scen är den när steve står upp för mäns rättigheter i allmänhet och toalettlås i synnerhet.

 

 

klippet är roligare om man ser hela avsnittet, men ändå klassiskt.

 

för övrigt; 5 år på pokerforum och kan fortfarande inte lägga upp en youtube-vid :)

 

gl med liret

 

 

Har bara sett till början av säsong2 så har inte sett det där avsnittet, men ska nog försöka jobba in alla säsonger denna vecka (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lungt bara. Spela bra poker. Det går inte att stressa sig ur en downswing. Tar du en break så är det för att acceptera det som har hänt och komma till just den insikten. Om du redan har gjort det så är det bara att försökta få in volym och inte ifrågasätta dig själv eller ditt spel mer än vad som är befogat.

 

Om jag ser tillbaka på alla mina downswings så har det alltid sett ut som att det inte finns något ljus i tunneln. Men eftersom man får in volym så flinar lyckan en snart i ansiktet igen.

 

keept it coming

 

edit: Be någon kolla igenom dina händer. I en downswing tycker jag själv att det är ganska nice att höra någon förklara för en att "den här handen spelade du som en riktigt sopa".

Det största felet jag har gjort i downswings är att om jag efter en session har spelat x händer dåligt och blivit utdragen i x potter så är det bara utdragspotterna som snurrar i mitt huvud.

Det knuffar in en i rätt spår om man börjar försöka förbättra spelet snarare än resultaten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta det lungt bara. Spela bra poker. Det går inte att stressa sig ur en downswing. Tar du en break så är det för att acceptera det som har hänt och komma till just den insikten. Om du redan har gjort det så är det bara att försökta få in volym och inte ifrågasätta dig själv eller ditt spel mer än vad som är befogat.

 

Om jag ser tillbaka på alla mina downswings så har det alltid sett ut som att det inte finns något ljus i tunneln. Men eftersom man får in volym så flinar lyckan en snart i ansiktet igen.

 

keept it coming

 

edit: Be någon kolla igenom dina händer. I en downswing tycker jag själv att det är ganska nice att höra någon förklara för en att "den här handen spelade du som en riktigt sopa".

Det största felet jag har gjort i downswings är att om jag efter en session har spelat x händer dåligt och blivit utdragen i x potter så är det bara utdragspotterna som snurrar i mitt huvud.

Det knuffar in en i rätt spår om man börjar försöka förbättra spelet snarare än resultaten.

 

Får tacka för tipsen, jag sparar inte mina händer men kanske dags o göra det en vacker dag hehe. Det svåra för mig är att inte försöka jaga even, när jag spelar känner jag att jag måste vinna mkt för o kompensera för förra månaden t,ex men nu är det ju en ny månad så ska starta på ny kula fr.o.m imorgon (=

 

-------------

 

Baseball säsongen är på g nu, köpte givetvis paketet på mlb.tv, 2500+ matcher för 120 dollar, kan inte bli mkt bättre. Så bra kvalite också o man kan kolla 4 matcher samtidigt. Första matchen för året gick idag, spring training. Säsongen startar om en månad, hejja Angels (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske beror det på att det är så tidigt men jag har inte garvat såhär mkt på sjukt länge.

 

 

 

 

Jag kollar precis till höger där soffan ligger, och man ser dom där jävlarna, man vet inte varför dom är där, men visst fan har tjejen köpt såna, 2 olika också som ligger där och backupfärger när hon ska byta färgtema. Vad fan gör dom där, man tar ju alltid bort dom när man ska sitta som han säger... hehe.

 

Coupling är en ny favorit garanterat, hade inte hört talas om den förrän några dagar se, har ni inte sett den är det ett måste. Ty Othellish (=

 

"You bring these things into our homes... they sit on our chairs, they watch our televisions........." Så jävla klockrent (=

 

Couppling är en av de bästa tv-serierna någonsin förutom sista säsongen som är sämre. Har hela serien på DVD!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur ligger du till för wsop?:-)

 

Har inte spelat så mycket så det är fail på den, inte orkat tänka på den heller på senare dar me tanke på hur dåligt det gått.

 

 

Couppling är en av de bästa tv-serierna någonsin förutom sista säsongen som är sämre. Har hela serien på DVD!

 

Den är riktigt bra, har bara sista säsongen kvar, lite tilt o höra den blir sämre där (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får bli en sista update nu på ett bra tag tror jag.

 

Grindat på varje dag i princip senaste 6 vckorna, och en vinstdag.. Det har inte varit i närheten en enda dag, jag har knappt en vinst-timma och det är inget skämt. Det är min värsta run någonsin och då har man avverkat ett par händer i sitt liv.

 

Oavsett spel så kan jag inte vinna en hand, och jag orkar inte donera mer pengar varje dag, det är fan dyrt och vakna o veta att man blir minst 3k dollar fattigare idag. Så jag tar en paus i två veckor tills Irish Open som jag egentligen inte ens orkar spela men redan köpt biljetter för mig o tjejen så får väl dra dit.

 

Det är så frustrerande o veta att det är samma spel som gav en halvt rekordmånader för bara 2-3 månader sen, vill försöka förklara men jag känner att jag inte hittar tillräckligt med ord så det får räcka såhär.

 

Får se efter Irish om jag orkar spela vidare för just nu mår jag för dåligt varje dag för att fortsätta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...