Gå till innehåll

$1 Million Turbo Takedown


sunsalmon

Recommended Posts

Kvalificerade mig tidigare i dag för $1 Million Turbo Takedown i en 200 FPP rebuy turre. Hittar dock inte i lobbyn att jag skulle ha någon biljett dit eller att jag skulle finnas på deltagarlistan till turneringen 26 oktober. Till saken hör att i turneringsinfo till rebuyturren stod det att det var biljetter till Turbo Takedown i SEPTEMBER, dvs en turnering som gått av stapeln för över två veckor sedan... räknar inte med att det blir några problem, men en aning konfunderad blir man allt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kvalificerade mig tidigare i dag för $1 Million Turbo Takedown i en 200 FPP rebuy turre. Hittar dock inte i lobbyn att jag skulle ha någon biljett dit eller att jag skulle finnas på deltagarlistan till turneringen 26 oktober. Till saken hör att i turneringsinfo till rebuyturren stod det att det var biljetter till Turbo Takedown i SEPTEMBER, dvs en turnering som gått av stapeln för över två veckor sedan... räknar inte med att det blir några problem, men en aning konfunderad blir man allt.

 

Sök igen. Maila sedan support.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej sunsalmon,

 

Det verkar som att ett fel har smugit sig in i dessa turneringar; man blir anmäld till förra månadens turnering, och eftersom den redan har gått så blir man inte anmäld till någon turnering alls... :ola:

 

Vi är medvetna om detta och kommer att rätta till det så fort som möjligt för alla som har kvalat in via dessa trasiga satelliter.

 

Med vänliga hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Hej, mig veterligen så fixades detta samma dag, och så vitt jag kan se i lobbyn så är turneringarna fixade. Menar du att du fortfarande inte har en biljett eller är anmäld till målturneringen? Kolla under 'Request' följt av 'Tournament Tickets' alternativt 'Registered in Tournaments'.

 

Skicka ett mail till support@pokerstars.com om det inte stämmer, så kan vi kika närmre på ditt konto.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...