Gå till innehåll

5,50$ SNG - Full Tilt


Nice Hand GG

Recommended Posts

Spelade in en session där jag multitablar 4st sng's. Säger nog en hel del fel lämnga gärna en kommentar. :)

 

 

Del 1:

http://www.mediafire.com/file/mewzznmrwfq/20081010#19.rar

En lång film på första 34minuter.

 

 

Del 2:

http://www.mediafire.com/file/eo2yv1n4yec/20081010#20-#23.rar

En lång film på 29min och sedan 3 mindre där jag råka stoppa någon gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankar :-)

 

Jävligt jobbigt att du sitter och surplar och smackar när du spelar in filmen.

 

Kollade 9 minuter sen stängde jag av, förjävla jobbigt när du sitter och surplar och smackar som sagt, sen analyserar du inte ditt eget spel när du spelar eller förklarar varför du gör som du gör för spelarna, jag hade då aldrig foldat KQ, 22, 44 tidigt i turneringen utan raise iaf, ta en flopp och se vad som händer.

 

Om du gör en till film så vore det kul om du gjorde den för folket och inte sitter och lyssnar på musik och håller på med annat samtidigt, få pokertracker att fungera innan du spelar in osv.

 

Betyg: 1/10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Suck, håller helt med.

Om du vill ha en seriös analys börja då med att filma borden. Dina inställningar i pokertracker, din playlist är för det första helt ointressanta i detta avseende. Till nästa gång kika igenom filmen själv. Hör stundtals inte vad du säger pga äpplet och otydligheter. Håll din observation till att börja med på borden så kan du säkert lyckas förbättra ditt spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...