Gå till innehåll

Vad händer om affen försvinner?


Matfrid

Recommended Posts

Frågeställningen kan ju tolkas lite mer problematiskt, eftersom man ofta inte kan omregga sig.

 

Jag vet inte vad man har för möjligheter i såna fall. Avtalet ligger ju på fel part. Finner man inga kryphål så får man väl ta en annan sajt, men det borde ju kunna vara förhandlingsbart eftersom pokersajten har marginalen. Faller förmodligen på rent administrativa skäl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer om man har rb via en affiliate, och denna försvinner?

 

Sköts inte rb utbetalningen automatiskt hos många sidor? Så hos dem är det inte säkert att utbetalningarna slutar.

Men eftersom avtalet du har är mellan dig och din affe så ska man räkna med att det tar slut om ens affe försvinner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Troligen så försvinner RB-utbetalningarna för gott och det kommer inte att finnas något legitimt sätt att registrera något nytt RB-konto.

Det är just därför man ska hålla sig till stora pålitliga affar som inte kommer att försvinna.

 

Att förhandla med sajten vet jag inte om jag tror så mycket på. Det är nog få sajter det ens går att göra det på. En sajt jag slutade spela hos ringde upp och erbjöd den "generösa" dealen 35% RB om jag rakade minst 400$/mån istället för 30% flat som jag kunde få på andra ställen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
Troligen så försvinner RB-utbetalningarna för gott och det kommer inte att finnas något legitimt sätt att registrera något nytt RB-konto.Det är just därför man ska hålla sig till stora pålitliga affar som inte kommer att försvinna.

Att gå via en stor affe är idiotiskt, varför ska de få 10-20% av de jag rakear istället för jag själv.

 

Att förhandla med sajten vet jag inte om jag tror så mycket på. Det är nog få sajter det ens går att göra det på. En sajt jag slutade spela hos ringde upp och erbjöd den "generösa" dealen 35% RB om jag rakade minst 400$/mån istället för 30% flat som jag kunde få på andra ställen.

Att förhandla direkt med en sajtrepresentant är ju det man SKA göra om man vill ha en riktigt bra deal. Trippla din första siffra så är du ganska rätt på vad jag själv har nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...