Gå till innehåll

Rakeback - Stor förlust?


Hittapengarna

Recommended Posts

Hey!

 

Har en vän som drar in ca 10.000 SEK i månaden bara för rakeback erbjudandet han har på redbet.com.

 

Jag håller själv till på svenska spel där som känt inte erbjuder några slags bonusar eller rakeback erbjudanden.

Så när man sitter vid slutet av månaden och räknar vinst känns det ju jävligt dumt att "missa" x antal tusingar bara för att man spelar på SvS?

 

Så till min fråga, är det självklart att man borde spela på en site som erbjuder rakeback eller finns det någon dold nackdel?

 

Vilken site är bäst för det här?

Jag trivs verkligen på SvS och till stor del pga att jag får ut mina uttagningar på bara en bankdag vilket jag prioriterar väldigt högt.

 

Vore schysst om någon kunde förklara lite vad man borde göra eller rekommendera någon schysst pålitlig site med snabba uttagningar och mysrakeback? :-D Spelar en hel del på mellanhög nivå ( 5/10kr NL )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror på vad han spelar på SvS - spelar du turrar så har SvS samma rake som alla andra sajter, men inga bonusar. Då bör du byta sajt. Spelar du cshgame så beror det på hur högt du spelar - spelar du lågt så har du ju redan halva raken, då ska du inte byta. Spelar du högt, så är det cappat på samma nivåer, då bör du nog byta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det beror som sagt på vad du spelar.

Rakeback är faktiskt inte så lysande om man inte spelar på bord där man är uppe i cappen ofta.

Det är inte den som betalar raken som får 30% tillbaka och på många sidor är det minimum rake och skit.

 

En annan sak att tänka på är att sajterna är fula och tar mer betalt för att spela på Euro och pundbord än på dollarbord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åh! Sidan verkar ju hur bra som helst..

 

Ska berätta för alla i min skola :) ty!

 

*Haha*

 

lustigt =) skulle nog iofs göra värdet ännu bättre =) sååå bra som JensNi försöker få den till är den inte, men nog finns de mer värde där än på många andra sidor. Dock ont om bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...