Gå till innehåll

Uppringd av motståndaren


gEeWhiZm8

Recommended Posts

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

På ett dirketflyg från Luleå till Kanarieörna... Kaptenen pratar till resenärerna, men glömmer slå av micken. Alla i planet kan höra hur kaptenen pratar med andrepiloten:

-Fy satan också! Den där nya flygvärdinnan är het som fan. När vi kommer fram ska jag knulla henne gul och blå. Åååh, men före jag gör det måste jag skita!

Flygvärdinnan som står långt bak i planet får panik. Hon springer genom planet för att varna kaptenen om att alla kan höra samtalet. Men när hon kommer fram till stolsrad 3 snubblar hon och ramlar ... på rad 2 sitter en kalixbo som tittar förvånat ner på flygvärdinnan, och säger:

-Meeeeeeen, iiiiiiiiinteeeee skaaaaa duuuuuu streeeeeeeeeeeessa, haaaaan skuuuulleeeee juuuuuu skiiiiiiiiiiitaaaaaaa föööööööööööreeeeeee.... :mrgreen:

 

 

Hahahaha, ja det var bland det roligaste! Fyfan, det sjuka är ju att det verkligen skulle kunna ske.

 

Sen om det är dialekten eller om det är för att Kalix-borna är påtända hela tiden är en annan femma. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej det här är nog det roligaste jag varit med om i min pokerkarriär :-D

 

Jag satt just nyss och spela 25/50kr HU på SvS, en sätter sig för 2k som jag gular efter ett tag när jag synar hans all in med bottenparet då han hade färgdrag.

 

Då efter 5 minuter så ringer ett skyddat nr till min telefon, jag svarar "joakim", och det första jag hör är "Hur fan är det så att alla som bor utanför stockholm är dum i huvudet? Hur faan kan du syna med 3an?"

 

Så det visar sig att killen jag nyss spelade mot har googlat mitt nick, hittat mitt IRL namn och sökt på det på hitta.se och ringt mig. :-D Så vi snackar i typ 5 minuter, han frågar uti vad för böcker jag har läst och sånt eller om jag bara kör på känsla osv.

 

Och ja, jag lyckades spela in samtalet :-D

 

Har du fortfarande ljudet på datorn? Omvandla det till mp3, och snickra ihop det med en bild så vi får lyssna på tuben. Vet du inte hur man gör så bor jag bara 8 mil ifrån och är fan beredd att komma på besök för att fixa det! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...