Gå till innehåll

Fullring eller SH värde?


Ortagh

Recommended Posts

Tjenare alla.

 

tänkte höra med er på vilken spelform det är lättast att bygga rulle. har grindat mig upp till NL25 på SH-bord.

Klarar att köra max 3 bord, sen är jag lost.

 

Men är det verkligen där det är bäst för grinding och bygga rulle. Är det bättre att köra fullring och dra igång några fler bord.

 

Min spelstil på 6-max ligger kring 18-12, så jag är väl egentligen kanske för tight för den spelstilen.

 

finns det fortfarande värde i att spela FR, eller är det bara supertighta grinders?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare alla.

 

tänkte höra med er på vilken spelform det är lättast att bygga rulle. har grindat mig upp till NL25 på SH-bord.

Klarar att köra max 3 bord, sen är jag lost.

 

Men är det verkligen där det är bäst för grinding och bygga rulle. Är det bättre att köra fullring och dra igång några fler bord.

 

Min spelstil på 6-max ligger kring 18-12, så jag är väl egentligen kanske för tight för den spelstilen.

 

finns det fortfarande värde i att spela FR, eller är det bara supertighta grinders?

 

 

 

Tror det är mycket mer värde i fr eftersom det finns tex typ 300 cr filmer om 6max nlh. Det är något som är väldigt populärt vilket gör att det blir många bra spelare. Många fiskar spelar också fr för dom då tror att dom förlorar pengarna långsamare.

 

och eftersom du värkar vara lite tajtare så bör du nog spela fr.

 

 

Men spela det du tycker är roligast så går det nog bäst:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar du 3SH simultant och är stadig vinnare finns det ju ingen egentlig anledning att byta för den skull. Möjligen att du inte får ut max. Gissningsvis(!) blir variansen något lägre på FR. Prova, men jag tror inte att antalet bord är det viktigaste att se till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...