Gå till innehåll

Varför förlorar alltid de som spelar stabilt mot idioter?


plzgogame

Recommended Posts

Varför ska alltid de som verkligen har koll på sitt spel få oturen att bli utdragen pga idioti från snubben du är uppe emot? Satt precis i en jävla turnering på stars med TT, raisa pre och en caller. Flop kommer 3 5 8 och jag raisar, han reraisar mig allin så jag callar. Han satt med TJ och naturligtvis träffar han sin knekt på turn.

 

VARFÖR ska det alltid vara såhär? Det är typ som om alla pokersidor vill att man ska gå allin utan att ens ha träffat och sen träffa bästa hand på turn/river som en jävla åsna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan någon annan hoppar på dig;

 

Så är det ibland!

 

Om du fortsätter att spela ditt nötspel så kommer det ju till slut vända, eller hur?

Det är t o m teoretiskt bevisat att nötspelet vinner i längden. Donksen måste ju få håva in lite flis för att bygga rullen. Efter några månader så är du där och då är det din tur att dra ut.

 

Tips;

 

Spara alla notes på superdonks, mest CG-spelare, leta upp dom någon månad efter att du mött denne och vänta in rätta ögonblicket att sätta ut fällan. Make sure att du är inte i ett flow. Flow + nötspel = $$$$$.

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför ska alltid de som verkligen har koll på sitt spel få oturen att bli utdragen pga idioti från snubben du är uppe emot? Satt precis i en jävla turnering på stars med TT, raisa pre och en caller. Flop kommer 3 5 8 och jag raisar, han reraisar mig allin så jag callar. Han satt med TJ och naturligtvis träffar han sin knekt på turn.

 

VARFÖR ska det alltid vara såhär? Det är typ som om alla pokersidor vill att man ska gå allin utan att ens ha träffat och sen träffa bästa hand på turn/river som en jävla åsna.

 

Wow.

Sådana här inlägg skrivs GENERELLT av åsnor/idioter som inte riktigt fattar poängen med poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...