Gå till innehåll

Pkr.com - en bra sida?


JBerget

Recommended Posts

Jag spelar regelbundet på Pkr och tycker nog att jag vågar rekomendera sidan.

Bra support, det går snabbt att ta ut pengar och motståndet är svagt.

Jag får intrycket av att många spelar där enbart för underhållningen vilket ju är bra.

 

På minussidan får man ju säga att det går långsammare än på andra siter, grafiken kan säkert både störa och roa och det går inte att spela fler än fyra bord samtidigt.

Själv tycker jag det går utmärkt att spela 3-4 bord, men jag har hört av andra att de tycker att det är krångligt. En vanesak förmodligen.

 

Jag tror man kan säga som såhär; vill man ha ett alternativ som ligger lite emellan live och onlinepoker så är Pkr lämpligt.

Vill man spela 1000händer/tim så är det inte det.

Lycka till!

Per

 

Edit: Flyttat hit från texas holdem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra support, det går snabbt att ta ut pengar och motståndet är svagt.

Jag får intrycket av att många spelar där enbart för underhållningen vilket ju är bra.

 

På minussidan får man ju säga att det går långsammare än på andra siter, grafiken kan säkert både störa och roa och det går inte att spela fler än fyra bord samtidigt.

Slumpen gjorde att jag faktiskt laddade ner klienten igår! Rörigt som tusan är det, men kanske en vanesak som du säger. Du har troligen helt rätt i att många spelar där just för underhållningen/grafiken. Små nätverk har nästan inga grinders. Härligt med mycket fisk!
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat nästan uteslutande PKR under 18 månaders tid och det finns ingen site jag rekommenderar mer än den. Jag har testat alla möjliga siter och erbjudanden och bonusar, men det finns inga bonusar eller rake som väger upp dåligt motstånd, därför lirar jag bara på PKR. Dessutom helskön sida, spelar till 99% på 4 bord samtidigt ( maxantal pga grafiken ) och det funkar hur smidigt som helst. Där kan man ställa in 108$ i en 72 $ pott och få syn av hålstegdrag på turn, det ni!! Lirar 1-2 och 2-4 mest, och där finns en del rätt bra spelare. Inte världens största sida men i mitt tycke den skönaste att spela på. // Leffen66

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Egentligen ja, faktiskt. Jag tar tillbaka allt jag sagt ovan, det är en fullständig lögn och jag ber så mycket om ursäkt. Det är en väldigt rörig och dålig sida med oerhört bra motstånd. Laggar ofta och utbetalningarna tar flera månader ibland att få ut. Då får man hämta en check personligen i korvkiosken utanför Wembley.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat nästan uteslutande PKR under 18 månaders tid och det finns ingen site jag rekommenderar mer än den. Jag har testat alla möjliga siter och erbjudanden och bonusar, men det finns inga bonusar eller rake som väger upp dåligt motstånd, därför lirar jag bara på PKR. Dessutom helskön sida, spelar till 99% på 4 bord samtidigt ( maxantal pga grafiken ) och det funkar hur smidigt som helst. Där kan man ställa in 108$ i en 72 $ pott och få syn av hålstegdrag på turn, det ni!! Lirar 1-2 och 2-4 mest, och där finns en del rätt bra spelare. Inte världens största sida men i mitt tycke den skönaste att spela på. // Leffen66

 

Du verkar inte ha något emot att få in en stor mängd grinders på dina bord hör jag. Smart

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, klart den e bra. kommer nog bli störst på nätet om ingen annan sida kopierar deras idé. idén drar till sej rekreationella spelare vilket i sin tu leder till bra spelare (dvs rejkare) och tillslut har du ett circle of life där. men typ inte ännu om jag förstått rätt.

 

Har aldrig spelat på sidan men NEJ, den känns inte riggad, eftersom inga sidor kan vara riggade, eftersom det e meninglöst för ett företag, eftersom det bara kan leda till att företaget går under.

 

nee det är alldeles för lite. Brukat inte spela på nån sajt om jag får under 40% (förutom fulltilt och pokerstars).

 

Då är du dum i huvudet. Spelar man inte där det finns värde för "nöö då tappar jag 10% av min rb-deal" e man nämligen det.

 

Faktum är, att efter att ha läst den här tråden, så gick jag in på stackback (aldrig hört talas om sidan förut) och skapade mej ett 30% rb-dealkonto på PKR och tror att jag kommer sätta in pengar imorgon.

 

Denna sidan är nog NÖTEN.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Då är du dum i huvudet. Spelar man inte där det finns värde för "nöö då tappar jag 10% av min rb-deal" e man nämligen det.

 

Faktum är, att efter att ha läst den här tråden, så gick jag in på stackback (aldrig hört talas om sidan förut) och skapade mej ett 30% rb-dealkonto på PKR och tror att jag kommer sätta in pengar imorgon.

 

Denna sidan är nog NÖTEN.

 

Tack för dum i huvudet, det var verkligen coolt komentar. Finns inte nån sida på nätet förutom fulltilt och pokerstars som man itne kan fixa 40%+ rb på. Den 10% du tappar är ju också värde om du inte tänkt på det.

 

Lycka till på PKR, själv hittade jag 40% rb på en annan sida inom samma skin, så lite nyfiken på vem som igentligen är dum i huvudet :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...