Gå till innehåll

Diskutera WSOPE Main Event 2008


Juggler

Recommended Posts

  • Svars 219
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

varför är wsope main så "stjärntätt"? är deltagar antalet capat? om ja, går kända spelare före okända i registreringen?

 

Min gissning till varför det är så stjärntätt är att det är så dyrt inköp (£10.000), sedan vill ju de flesta stora proffs vinna WSOP-armband och det är lättare att vinna en turnering med 350 spelare än flera tusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

varför är wsope main så "stjärntätt"? är deltagar antalet capat? om ja, går kända spelare före okända i registreringen?

 

Full Tilt skickar manngrannt sina proffs i jakten på ett bracelet. Stars har sina proffs här (men Stars har förbjudit sina andra anställda att spela turren(!) pga att den är Betfairsponsrad.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Med endast 5 bord kvar borde det inte vara så svårt att hitta alla spelare. Kan man tycka. Ändå har WSOPE och deras egen rapportering precis ingen koll på en spelare som heter Toni Hiltonen/Hitonen eller nåt sånt, Från Finland.

 

Kan någon hjälpa mig leta reda på och kolla hur han ligger till? Finne som han är spelar han såklart för Paf, vad annars.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara TV-crew som kommer åt inne på golvet nu så det är svårt att göra uppdateringar.

 

Jag har hitat en hemlig plats så jag har överblick och ser en kille som sitter på seat 9 på ett bord som har paf-skjorta på sig. Han sitter före devilfish och matusow så det kan inte vara helt lätt men han har 300k framför sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är bara TV-crew som kommer åt inne på golvet nu så det är svårt att göra uppdateringar.

 

Jag har hitat en hemlig plats så jag har överblick och ser en kille som sitter på seat 9 på ett bord som har paf-skjorta på sig. Han sitter före devilfish och matusow så det kan inte vara helt lätt men han har 300k framför sig.

 

Tack så otroligt mycket ändå för att du hittade honom. Men kan det verkligen vara 300K framför honom? Då borde han ju ligga bra till och få lite uppdatering genom officiella kanaler också. Men det är klart, sitter man vid Devilfish och Matusow så tar de väl en del glans också.

 

Killen pratar typ ingen engelska heller, det underlättar väl knappast heller.

 

Återigen stort tack och keep up the good work.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Toni har nog lite mindre nu, svårt att avgöra från håll. Negranu sitter vid hans bord också så det är inte lätt att få en syl i vädret där. Pratar han bara finska?

 

Hej. Ärligt talat vet jag inte om han bara bara pratar finska men han föredrar det tydligen. En kompis pratade just med han i telefon och han var nöjd, Negranu hade han snackat med en del så viss engelska kan han nog, om inte han fixar finska med är klart.

 

Killen har ju kvalat in så det är klart att han inte riktigt spelar som Negranue och de andra men han verkar ju ha lirat bra hittils.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack så otroligt mycket ändå för att du hittade honom. Men kan det verkligen vara 300K framför honom? Då borde han ju ligga bra till och få lite uppdatering genom officiella kanaler också. Men det är klart, sitter man vid Devilfish och Matusow så tar de väl en del glans också.

 

Killen pratar typ ingen engelska heller, det underlättar väl knappast heller.

 

Återigen stort tack och keep up the good work.

Under förra årets HORSE-tävling så hade jag Juanda till vänster och Fergusson till höger. I en limittävling så hade jag tripplat upp på tre timmar - det är fan totalt omöjligt egentligen men jag var verkligen träffad av kortleken.

 

Pokernews som skötte liverappen då kom springande en gång i kvarten och kollade Jesus och Juandas chips, men gav blanka fan i den okända svensken. Det krävdes att Jesus skulle lacka till på dom och ta av sig sin fåniga cowbojsarmössa och säga "man mste lyfta på hatten för den hör killen" för att de skulle upptäcka mig.

 

Är du inte ett känt namn så är du tyvärr inte vatten värd hos den där skitsajten. Okej, en sak med 100 man kvar, men med 40 man och typ 6 liverapportörer...? De kan ju hårdbevaka varenda bord ju. Annat om man är ensam som rapporterar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Under förra årets HORSE-tävling så hade jag Juanda till vänster och Fergusson till höger. I en limittävling så hade jag tripplat upp på tre timmar - det är fan totalt omöjligt egentligen men jag var verkligen träffad av kortleken.

 

Pokernews som skötte liverappen då kom springande en gång i kvarten och kollade Jesus och Juandas chips, men gav blanka fan i den okända svensken. Det krävdes att Jesus skulle lacka till på dom och ta av sig sin fåniga cowbojsarmössa och säga "man mste lyfta på hatten för den hör killen" för att de skulle upptäcka mig.

 

Är du inte ett känt namn så är du tyvärr inte vatten värd hos den där skitsajten. Okej, en sak med 100 man kvar, men med 40 man och typ 6 liverapportörer...? De kan ju hårdbevaka varenda bord ju. Annat om man är ensam som rapporterar.

 

Precis min tanke och poäng med. Det är endast 4 spelare totalt som inte är uppdaterade på officiella cipcounten och det är verkligen namn man inte känner igen heller.

 

Visserligen har ju Devilfish 66.000 kvar i den "officiella" också, detta trots att han blev skickad till Railen för över en timma sen. Ja, lite jobbigt är det då det trots allt finns mycket intresserade människor som letar info

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...