Gå till innehåll

The Well - Skumdum


Skumdum

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Internet helt dött igår ikväll så jag fortsätter idag om det är intressant.

 

 

Svenska kvinnor som åker till afrika för o få kuk? (bra eller anus?)

 

finns det såna? I såna fall, bara dom är lyckliga så.

 

A: Har du sett Mew live och vad tyckte du?

B: Visst hade dom varit ännu bättre om sångaren haft lite manligare röst?

 

a: tyvärr inte.

b: Nej, kan jag inte tänka mig. Det är en del av det säregna.

 

hihi då har jag förmodligen mött dig

 

Wee. Vart spelar/spelade du?

 

Vad har du för råd till MTT spelare som vill gå över från turneringar till NLT 6-max cashgame?

Hur mycket PLO har du spelat?

Är det roligast att spela live eller online? Spelar det någon roll om det är turneringar eller cashgame?

 

1. Hm.. Jag tror det bästa är att försöka hitta en bra balanserad 3-betsstrategi. Att setmina, spela stora par o.s.v är ju inget vidare svårt. Man 3bettar ju mycket i turneringar också men delvis av andra skäl. Vet inte om jag lyckats själv ännu direkt...

2. Ganska lite och jag är ganska dålig. Fast med tanke på att jag kom ITM i WCOOP:s 8-mixed så jag anser mig samtidigt vara sjukt bra på en himla massa spel... :rolleyes:

3. Eftersom jag så sällan spelar live så blir det roligast när jag väl gör det. Generellt sett gillar jag dock online bättre, det finns så mycket nötter som man slipper träffa på så sätt. Bättre att få skälla lite på folk i chatten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad röstar du på?

 

Vad är roligast med att skriva/läsa på pf?

 

Ja tycker det är jättekonstigt att du inte satsat på omaha, borde inte det passa dig perfekt?

 

Komma upp till nordic masters i oktober?

 

vad var det du pluggade som du aldrig kommer utöva?

 

 

3 riktigt spännade böcker + 3 riktigt gripande/givande böcker?

 

Favoritpolitiker

Favoritmaträtt

favoritsite

Favorit pokerspelare

Favorit skolämne

Favorit fotbollspelare

Favoritchipssort

nån anna fvorit kategori du vill ange?

 

Varför gnäller alltid folk så mkt på sånt som inte riktigt funkar trots att de antagligen skulle göra det 100 ggr sämre själva?

 

Hur kan såna där självupptagna människor som aldrig frågar någonting om den andre, alltid ha så mkt historier om vad folk de känner gjort. (de borde ju liksom aldrig fått höra några andras historier)

 

Vad är värst om man läser det bokstavligt: Gamla testamentet eller Mein kampf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad röstar du på?

Centern i senaste valet

 

Vad är roligast med att skriva/läsa på pf?

Det är ett tidsfördriv... Jag vet inte faktiskt, ofta är nog det roligaste att bevittna all idioti som rumsterar härinne.

 

Ja tycker det är jättekonstigt att du inte satsat på omaha, borde inte det passa dig perfekt?

Hm, kanske? Har bara svårt att se genom vilket forum jag ska lära mig spelet. Verkar inte finnas några bra böcker och här går ju knappast att lära sig nåt. 2+2 kanske, men nja. Ge mig tips!

 

Komma upp till nordic masters i oktober?

Innebandysäsong så det är högst tveksamt, tyvärr

 

vad var det du pluggade som du aldrig kommer utöva?

Programmet hette "programmet för interaktiva medier". Nystartat och lades ner efter första årgången eftersom högskolan var tvungna att spara pengar. Handlade om information och kommunikation via olika medier, t.ex hemsidor, radio och TV. Kul program men det var inget som jag kände att jag vill jobba med.

 

3 riktigt spännade böcker + 3 riktigt gripande/givande böcker?

Jag säger tre författare jag uppskattar istället för att göra det enkelt för mig.. Dennis Lehane, Michael Connelly och Erlend Loe skriver fantastiskt bra böcker. Erlends Loes böcker kan nog kanske räknas in som givande, dom får en att tänka efter lite även om dom i sig mest är bizarra.

 

Favoritpolitiker

Carl Bildt, inte åsiktsmässigt men han är rolig.

 

Favoritmaträtt

Pressad potatis, Ugnsbakad laxfile med ost och vitvinssås. Min kära mors paradrätt som är helt, helt fantastisk.

 

favoritsite

Full tilt om man bara ser till det rent tekniska. Ipoker om man lägger till spelmässiga bitar

 

Favorit pokerspelare

Såg en del av John Phan i Vegas sist och han verkar väldigt bra och väldigt trevlig.

Favorit skolämne

Idrott

 

Favorit fotbollspelare

Kolo Toure

 

Favoritchipssort

Sourcream&onion 50% less fat

 

nån anna fvorit kategori du vill ange?

Tror du har tömt det mesta. Roliga frågor, min käre vän!

 

Varför gnäller alltid folk så mkt på sånt som inte riktigt funkar trots att de antagligen skulle göra det 100 ggr sämre själva?

Bekväma. Visst är det skönt?

 

Hur kan såna där självupptagna människor som aldrig frågar någonting om den andre, alltid ha så mkt historier om vad folk de känner gjort. (de borde ju liksom aldrig fått höra några andras historier)

Hehe.. Är det klienter du pratar om här... ;-) Dom kanske pratar om sig själva i tredje person?

 

Vad är värst om man läser det bokstavligt: Gamla testamentet eller Mein kampf?

Har inte läst mein kampf så kan väl knappast svara 100% korrekt på frågan. Men i princip så handlar det väl om vad betraktaren gör av det han läser. Att tolka fritt kanske inte passar alla lika bra...

 

Varför har du, jag o santana aldrig varit på lunch tillsammans än?

Har hört så mycket om dig.:-)

 

Santana = Andy? Bra fråga i såna fall... =) Men nu är väl han i Västergötland nånstans?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...