Gå till innehåll

Info om klubbarna på pokerforum.nu


gdaily

Recommended Posts

Före sommaren rensade vi bland icke-aktiva "småklubbar" och "homegames". Nu har tiden kommit till de större pokerklubbarna:

 

Jag pratade idag med Peder Månson, ordförande för SVEPOF, och han nämnde att benämningen "Förbundsansluten klubb" skall försvinna på sikt. Detta tog vi fasta på, så vi slog därmed ihop klubbgruppen till en och samma.

 

Därefter så kikade vi helt enkelt när senaste inlägg var skrivet i gruppen. I vissa grupper var senaste inlägg skrivet 2007 och i vissa fall 2006 (!). Dessa grupper har vi utan att skämmas helt enkelt markerat som "osynliga". De finns alltså kvar i databasen ett tag till, så klubbvärdarna har en chans att skrika till, men om någon månad eller så, så kommer vi att plocka bort dessa klubbar från databasen.

 

Vi har skickat ett PM till alla registrerade klubbvärdar med länk till detta inlägg. Kommentera gärna, eller hör av er om ni vill fortsätta synas på forumet.

 

I samband med nästa rensning om någon månad så kommer även klubbvärdstiteln att försvinna på de icke-aktiva klubbvärdarna.

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Före sommaren rensade vi bland icke-aktiva "småklubbar" och "homegames". Nu har tiden kommit till de större pokerklubbarna:

 

Jag pratade idag med Peder Månson, ordförande för SVEPOF, och han nämnde att benämningen "Förbundsansluten klubb" skall försvinna på sikt. Detta tog vi fasta på, så vi slog därmed ihop klubbgruppen till en och samma.

 

Därefter så kikade vi helt enkelt när senaste inlägg var skrivet i gruppen. I vissa grupper var senaste inlägg skrivet 2007 och i vissa fall 2006 (!). Dessa grupper har vi utan att skämmas helt enkelt markerat som "osynliga". De finns alltså kvar i databasen ett tag till, så klubbvärdarna har en chans att skrika till, men om någon månad eller så, så kommer vi att plocka bort dessa klubbar från databasen.

 

Vi har skickat ett PM till alla registrerade klubbvärdar med länk till detta inlägg. Kommentera gärna, eller hör av er om ni vill fortsätta synas på forumet.

 

I samband med nästa rensning om någon månad så kommer även klubbvärdstiteln att försvinna på de icke-aktiva klubbvärdarna.

 

/Ola

 

 

Vi kan ju hoppas att nya lagförslaget gör det mer "attraktivt" att synas publikt på forumen, så fler kan ta sig till klubbar runt om i landet.

 

Som det är nu så kan man tro att det finns kanske 4-5 aktiva klubbar runt om i landet, och.....ptja, det är ju något fler...

 

/Jonas

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag vet så finns det ingen klubb i Uppsala, har bott här ett halvår och inte lirat en gång ännu. Klart det borde liras nånstans, vet dock inte var?

 

Nån som kan svara på hur det ser ut i Gävle??

 

Hemsidan verkar helt nertagen hos No Limit Gefle.

Tvivlar på att de fått igång något seriöst sedan razzian!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej alla,

 

Vill bara meddela att All-in poker Mariestad lever.

Kan PM:a evenmangslista till intresserade runt Mariestad.

 

Nu på lördag 4/10 kl 18 kör vi en 500 freezeout.

7000 i Start Marker

25-50 i blinds

30 min perioder.

 

Välkommna.

 

Opps,, var detta en publikt öppen tråd? nåja Pm:a mig om ni vill få en inbjudan.

Saknat kontakt med några av er klubbvärdar. Ses vid borden.

 

Ps: det finns ytterligare en klubb istan,, så spel finnes..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...